vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil alleen dat krom gedeelte in het midden laten rechtzetten...neusvleugels enzo zijn goed zoals ze zijn
geloof me, je kan het mss niet al te goed zien van de foto maar IRL ziet het er ****ing weird uit
---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
Waarschijnlijk zo'n lekkere bobbel op je neus?
Eerlijk die heb ik ook !
Bekijk het positief, hoe groter, hoe dieper je ze krijgt in de jouwe haar sple(e)t(en)

.whutt
en als er staat, wat ik denk dat er staat:
leeftijd 16, en dan natuurlijk nog even de epische "no pain no gain" eronder.
Zo jij bent 3 jaar ouder?
wat is er epic aan 'No pain, no gain' ?![]()
commentaar heb je anders wel genoeg

Zo jij bent 3 jaar ouder?
wat is er epic aan 'No pain, no gain' ?![]()
commentaar heb je anders wel genoeg
1. je typt alsof je leidt aan mentale retardatie, daar ging die hele eerste comment van mij in de eerste plaats over.
2. Je hebt het over neuzen in spleten steken, tenminste als ik je post begrijp (zie punt 1), terwijl je 16 bent. Waarschijnlijk versiert het schaamrood je onvolgroeide wangetjes, wanneer een meisje je aankijkt. (ja ik kijk recht in je ziel, ik weet het).
3. De "No pain no gain" shit is echt iets wat geroepen wordt door de mensen die nog nooit een sportschool van binnen hebben gezien. Vervolgens kijk ik naar je stats, en voila........................

Omdat je anders op een shemale lijkt.trouwens waarom is een gynecomastia voor jullie wel ok om te doen maar een scheve neus rechtzetten niet![]()
Omdat je met je (scheve) neus niet hoeft te eten.of scheve tanden rechtzetten maar een scheve neus niet...het lijstje gaat zo verder eh