Fitness Seller

neuscorrectie

• Topic Starter Topic Starter
ik vraag me trouwens af waarom is het OK voor scheve tanden te laten rechtzetten bv maar niet een scheve neus?

Verkeerde sectie, moved.

Voor een tientje zet ik m recht voor je.

ik wil alleen dat krom gedeelte in het midden laten rechtzetten...neusvleugels enzo zijn goed zoals ze zijn
geloof me, je kan het mss niet al te goed zien van de foto maar IRL ziet het er ****ing weird uit :p

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Volgens mij heb je toch eerder een onterecht complex erover. Doet me denken aan m'n zus die een oorcorrectie heeft ondergaan enkele jaren terug omdat ze vond dat haar ene oor wat te ver van haar hoofd stond terwijl ik er totaal niets mis aan vond/zag. Maar als je denkt dat je je er beter, zelfverzekerder door zal voelen zou ik het gewoon doen. Wat simpel kapwerk met de hamer en bijtel zal wss volstaan om het geheel wat fijner te laten ogen (hoewel het daarom niet altijd mooier is, Megan Fox vond ik bv een stuk mooier voor haar neusoperatie).

Grote neuzen zijn mannelijk, maar een nosejob hoeft niet te betekenen dat ie een grote neus heeft. Een neef van me had een hele kromme scheve neus, en heeft deze recht laten zetten. Ziet er nu een stuk beter uit. En over het algemeen zijn bodybuilders toch redelijk narcistisch en ijdel en met hun uiterlijk bezig.

Ziet er idd niet heel raar uit ofzo op die foto..

trouwens waarom is een gynecomastia voor jullie wel ok om te doen maar een scheve neus rechtzetten niet :rolleyes:
of scheve tanden rechtzetten maar een scheve neus niet...het lijstje gaat zo verder eh

Wow, wat een misbaksel van een neus heb jij nosejob! Kzou je hard uitlachen mocht ik je tegenkomen op straat. Gaan grove kosten worden.

neus.jpg

dit is iets voor het elle-forum...

ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe je in god zijn naam op een BB forum terucht komt met deze vraag.

Laatst bewerkt:
een account aanmaken voor zo een vraag. kom op

stop met slogans van bb.com misc te gebruiken...

Waarschijnlijk zo'n lekkere bobbel op je neus?
Eerlijk die heb ik ook !
Bekijk het positief, hoe groter, hoe dieper je ze krijgt in de jouwe haar sple(e)t(en)

Waarschijnlijk zo'n lekkere bobbel op je neus?
Eerlijk die heb ik ook !
Bekijk het positief, hoe groter, hoe dieper je ze krijgt in de jouwe haar sple(e)t(en)

whutt???

en als er staat, wat ik denk dat er staat:

leeftijd 16, en dan natuurlijk nog even de epische "no pain no gain" eronder :rolleyes:.

Laatst bewerkt:
Zo jij bent 3 jaar ouder?
wat is er epic aan 'No pain, no gain' ? :)
commentaar heb je anders wel genoeg

1. je typt alsof je leidt aan mentale retardatie, daar ging die hele eerste comment van mij in de eerste plaats over.

2. Je hebt het over neuzen in spleten steken, tenminste als ik je post begrijp (zie punt 1), terwijl je 16 bent. Waarschijnlijk versiert het schaamrood je onvolgroeide wangetjes, wanneer een meisje je aankijkt. (ja ik kijk recht in je ziel, ik weet het).

3. De "No pain no gain" shit is echt iets wat geroepen wordt door de mensen die nog nooit een sportschool van binnen hebben gezien. Vervolgens kijk ik naar je stats, en voila........................

Laatst bewerkt:
1. je typt alsof je leidt aan mentale retardatie, daar ging die hele eerste comment van mij in de eerste plaats over.

2. Je hebt het over neuzen in spleten steken, tenminste als ik je post begrijp (zie punt 1), terwijl je 16 bent. Waarschijnlijk versiert het schaamrood je onvolgroeide wangetjes, wanneer een meisje je aankijkt. (ja ik kijk recht in je ziel, ik weet het).

3. De "No pain no gain" shit is echt iets wat geroepen wordt door de mensen die nog nooit een sportschool van binnen hebben gezien. Vervolgens kijk ik naar je stats, en voila........................

All right big guy, je hebt me volledig door momenteel :eek::eek::eek:
Hoe doe je het toch, oeps ik keek naar je stats, en voila ik begreep het

Terug
Naar boven