AndroidHealthClinic

New Kids Nitro

Jammer van die zombies.

Het lijkt wel een mix van;
New Kids Turbo + Death Race + Shaun of the Dead

• Topic Starter Topic Starter
Hehehe, als die maar weer lachen is, gewoon weer lekker plat brabants hmmmmm

Geweldig, wat een bullshit! Gaat wel snel vervelen. Heb Turbo in 3 delen gekeken om het vol te houden!

ga ik zeker weer heen vorige vond ik ook vet goed

Jammer dat ze het zo onrealistisch maken... flodder vind ik altijd nog het beste aangezien het gewoon echt een gezin uit NL kan zijn.. :)

Die zombies hadden ze idd dus niet moeten doen :(

He kan iemand mij gedetailleerd uitleggen wat er bij 0:58 gebeurt.

En hoe oud moet je zijn voor deze film?

Geniaal !

Leuke film, maar als ik ergens een hekel aan heb, zijn 't die dombo's die alles ga na citeren uit de film. Had wel echt zo'n hekel aan dat '' mongol, verrekte k*t '' etc op school.

Beter *Forever Alone* dan me kapot ergeren in de bioscoop aan die homofielletjes.

Leuke film, maar als ik ergens een hekel aan heb, zijn 't die dombo's die alles ga na citeren uit de film. Had wel echt zo'n hekel aan dat '' mongol, verrekte k*t '' etc op school.

Beter *Forever Alone* dan me kapot ergeren in de bioscoop aan die homofielletjes.

ja man, alleen hier zeiden ze al "doe mij een frietje jongen" of bende gij gek etc etc..

die kreten zitten standaard in me woordenboek, bij 9/10 mensen in db trouwens (ook groeten uit den bosch). Als ik naar de stad ga hoor ik het woord k*t overal zeggen, zelfs bejaarden zeggen tegen elkaar 'dat past toch niet bij jouw, k*t'

Maar zoals verrekte mongol en koekwaus die nerds express hardroepen zit ik me ook aan te ergeren, dan heb ik ook zin om hem op z'n b**kes te rammen.

:trollface:

ja man, alleen hier zeiden ze al "doe mij een frietje jongen" of bende gij gek etc etc..

die kreten zitten standaard in me woordenboek, bij 9/10 mensen in db trouwens (ook groeten uit den bosch). Als ik naar de stad ga hoor ik het woord k*t overal zeggen, zelfs bejaarden zeggen tegen elkaar 'dat past toch niet bij jouw, k*t'

Maar zoals verrekte mongol en koekwaus die nerds express hardroepen zit ik me ook aan te ergeren, dan heb ik ook zin om hem op z'n b**kes te rammen.

:trollface:

Woon in Eindhoven dus in Brabant zal je het natuurlijk ook wel het hardst treffen met dat soort dom volk.

Elke keer als ik zo'n kneus alles hoor na praten uit die film denk ik weer echt terug aan vroeger, dat je met z'n allen Dragon Ball Z ging na spelen op de schoolplein omdat je beïnvloed werd door de TV.

Alleen weet ik nu wel beter gelukkig, helaas geld dat niet voor iedereen.

Woon in Eindhoven dus in Brabant zal je het natuurlijk ook wel het hardst treffen met dat soort dom volk.

Elke keer als ik zo'n kneus alles hoor na praten uit die film denk ik weer echt terug aan vroeger, dat je met z'n allen Dragon Ball Z ging na spelen op de schoolplein omdat je beïnvloed werd door de TV.

Goeie ouwe tijd op de basisschool ;p

Vuile k*t fries!

ja straks zie je die fatserige nerdjes weer rondlopen met vuile buitenlander of k*t fries t-shirts. Wordt nog lachen met die k*t buitelander shirts hehehe

Terug
Naar boven