- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb al meer gelachen met deze trailer dan de vorige film. Dus deze wil ik dan wel nog een kans geven. Ik lag bij de vorige echt plat met die tien euro scéne...hahaha geniaal.
En hoor ik nou op het einde "h**ren nken, nooit meer werken?"![]()

Homooooooooooo.
hahaha geniaal die username!
Download 'm wel een keer als hij in goede kwaliteit online staat. Ga niet naar de bios vol k*t koters die met een Brabants accent k*t roepen..![]()

Ben ik ook, m'n stats zijn fake. Ben een 29 jarige schone blonde dame, vraag maar aan TheMistery.Door je avatar denk ik steeds dat je een lekker wijf bent hihi gigi![]()
Heb al meer gelachen met deze trailer dan de vorige film. Dus deze wil ik dan wel nog een kans geven. Ik lag bij de vorige echt plat met die tien euro scéne...hahaha geniaal.
En hoor ik nou op het einde "h**ren nken, nooit meer werken?"![]()

Download 'm wel een keer als hij in goede kwaliteit online staat. Ga niet naar de bios vol k*t koters die met een Brabants accent k*t roepen..![]()
Had 'm gister nog eens gekeken. Vind dat stukje ook echt geniaal. Je bedoelt dat stukje toch met die deurwaarde en dat ie die mong**l open laat doen en een stuk ham in z'n portemonnee duwt?
+1
Woon zelf in Brabant dus wij treffen het hier het hardst met die kneuzen.
is die verhuist dan? laatste keer dat ik in stad was, zat ie nog naast de grote mac
naast footlocker daarzo
Ja daar zit er ook 1 als je vanaf de v&D langs de perrry sport die straat in loopt, zit zo kleine lange naar achter. Maar moest laatst bij de Arena zijn die winkels, toen zag ik zo men @ work + winkel zitten. Dacht dat dat meer voor vrouwen was