MuscleMeat

New Mix by Peoples

hmm klinkt wel geinig :) Zitten paar gouwe ouwe tussen! Wanneer maak je een nieuwe die iets langer is? :D uurtje of 2 ofzo :)

Waar draai je mee?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal snel eens een mix maken van 2 uur :D

Ik mix nu met de computer, is wat makkelijker... normaal gesproken met 2 cd spelers.

Peoples zei:
Ik zal snel eens een mix maken van 2 uur :D

Ik mix nu met de computer, is wat makkelijker... normaal gesproken met 2 cd spelers.

Ja zo kan iedereen het wel :D, handig die programma's met autopitch ;). CD spelers zijn ook vrij makkelijk imo.

Echte dj's gebruiken Sl1200's :)

Heb zelf ook zo'n 10 jaar vinyl gedraaid, waarvan 5 jaar als "werk". Ook weleens geprobeerd met cd spelers, alleen vind er geen hol aan tbh.

Guillermo zei:
Ja zo kan iedereen het wel :D, handig die programma's met autopitch ;). CD spelers zijn ook vrij makkelijk imo.

was het maar waar autopitch... daar werk ik niet mee...

ik heb ook met vinyl gedraaid maar op den duur word het te duur... per plaat 15 euro... dan is downloaden van een mp3 veel goedkoper ;)

Is maar een hobby :D

Peoples zei:

ik heb ook met vinyl gedraaid maar op den duur word het te duur... per plaat 15 euro... dan is downloaden van een mp3 veel goedkoper ;)

Daar heb je zeker gelijk in. Heb hier zo'n 1500 platen staan. You do the math ;)

Ben in 1995 begonnen met old style ( toen nog gewoon house ). Erna hardcore tot 1999. Jaartje gestopt en ben toen club/trance gaan draaien. Dit gedaan tot een jaar geleden. Mijn rechter oor heeft nog maar zo'n 50% van z'n normale capaciteit...

micr zei:
Ben in 1995 begonnen met old style ( toen nog gewoon house ). Erna hardcore tot 1999. Jaartje gestopt en ben toen club/trance gaan draaien. Dit gedaan tot een jaar geleden. Mijn rechter oor heeft nog maar zo'n 50% van z'n normale capaciteit...

Draai je nog weleens met die oudere hardcore platen? Of liggen ze zielig weg te rotten in een case? Ik heb wel interesse om er een aantal over te kopen als je toch niet meer draait :D

Guillermo zei:
Draai je nog weleens met die oudere hardcore platen? Of liggen ze zielig weg te rotten in een case? Ik heb wel interesse om er een aantal over te kopen als je toch niet meer draait :D

Het is geen ebay hier :mad: :D

@micr ik heb een maand geleden een trommelvlies onsteking gekregen van de harde geluiden die ik tegen kom. 3 weken last van gehad en mocht toen niet bloot gesteld worden aan harde geluiden. Heb nu nog wel last maar stukken minder. Over 2 maanden heb ik een piepjes test. Ben benieuwd.

Heb ook hardcore gedraaid voornamelijk de happy kant. Platen zoals Poing van Rotterdam Termination Source etc.

Ben meer een "wat is hip op dit moment" dj. Heb wel een bepaalde style maar wissel wel.

Peoples zei:

waarvoor schaf je dan geen final scratch aan? :D

Gekke Gijs zei:
waarvoor schaf je dan geen final scratch aan? :D

Heb er nog wel naar gekeken... op zich is het wel lekker goedkoop maar wil direct goed spul hebben.

Heb nu mijn oog laten vallen op de pioneer CDJ-200.

Sorry ik verkoop mijn 12" nooit :)

Heb ooit zo'n 25 old stylers verkocht om een SL1200 te kopen. Heb er nog spijt van

Aardige mix peoples! Waar draai je nu het meest dan?

Terug
Naar boven