- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leviathan zei:Die SL1200 draaitafels kosten tegenwoordig ook nog een flinke duit.
haazebr zei:Aardige mix peoples! Waar draai je nu het meest dan?
Leviathan zei:Die SL1200 draaitafels kosten tegenwoordig ook nog een flinke duit.
Peoples zei:was het maar waar autopitch... daar werk ik niet mee...
ik heb ook met vinyl gedraaid maar op den duur word het te duur... per plaat 15 euro... dan is downloaden van een mp3 veel goedkoper![]()
Is maar een hobby![]()
. Denk dat vele dj`s dat me eens zijn. Met de pc een mix clearen okee maar mixen. In een club met de pc erlangs draaien no offense. De technics cd spelers zijn niet aanteraden draai persoonlijk dan liever met de numark cdx die platter is gewoon levensechter. Je mixjes klinken leuk alleen of het realiteit is valt over te discussieeren. Blijf zo doorgaan klinken aardig.M-TRAXX zei:Het gevoel van 12 inch laat je toch niet wegnemen doordat platen prijzig. Je hebt al platen van 9 tot plus minus 20 eurie`s. Het gevoel om met platen te draaien je aflaten pakken doordat het prijzig is. Ik vat het gewoon niet. Denk dat vele dj`s dat me eens zijn. Met de pc een mix clearen okee maar mixen. In een club met de pc erlangs draaien no offense. De technics cd spelers zijn niet aanteraden draai persoonlijk dan liever met de numark cdx die platter is gewoon levensechter. Je mixjes klinken leuk alleen of het realiteit is valt over te discussieeren. Blijf zo doorgaan klinken aardig.