Fitness Seller

New Mix by Peoples

Die SL1200 draaitafels kosten tegenwoordig ook nog een flinke duit.

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Die SL1200 draaitafels kosten tegenwoordig ook nog een flinke duit.

Klopt, en ze zijn er al ruim 20 jaar nu!! Kwaliteit!!

Heb nu ook mijn oog laten vallen op de cd-spelers van Technisch gebaseerd op de sl1200 serie!! Die dingen zien er echt megavet uit... Kost ook wat namelijk € 1100,- de stuk... :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

haazebr zei:
Aardige mix peoples! Waar draai je nu het meest dan?

Ik draai nu regelmatig op underground feesten, daarnaast af en toe eens een kroeg omdat ik via via dan de eigenaar ken.

leuke mix, alleen mijn vriendje en ik houden meer van het wat ruigere werk.

Playlist:
Armani & Ghost - My house (clubmix)
Klubheads vs Human Resource - Dominator
Dj Felix Project - On the Floor
Dj Jean - Feel it
Dj Jose - First choice
Dj Jean - The launch
Dj Darick - lets get ready to rumble
Ernesto vc Bastian - Darkside of the moon
Drunkenminky - Yeah

Peoples zei:
was het maar waar autopitch... daar werk ik niet mee...

ik heb ook met vinyl gedraaid maar op den duur word het te duur... per plaat 15 euro... dan is downloaden van een mp3 veel goedkoper ;)

Is maar een hobby :D

Het gevoel van 12 inch laat je toch niet wegnemen doordat platen prijzig. Je hebt al platen van 9 tot plus minus 20 eurie`s. Het gevoel om met platen te draaien je aflaten pakken doordat het prijzig is. Ik vat het gewoon niet :eek: . Denk dat vele dj`s dat me eens zijn. Met de pc een mix clearen okee maar mixen. In een club met de pc erlangs draaien no offense. De technics cd spelers zijn niet aanteraden draai persoonlijk dan liever met de numark cdx die platter is gewoon levensechter. Je mixjes klinken leuk alleen of het realiteit is valt over te discussieeren. Blijf zo doorgaan klinken aardig.

M-TRAXX zei:
Het gevoel van 12 inch laat je toch niet wegnemen doordat platen prijzig. Je hebt al platen van 9 tot plus minus 20 eurie`s. Het gevoel om met platen te draaien je aflaten pakken doordat het prijzig is. Ik vat het gewoon niet :eek: . Denk dat vele dj`s dat me eens zijn. Met de pc een mix clearen okee maar mixen. In een club met de pc erlangs draaien no offense. De technics cd spelers zijn niet aanteraden draai persoonlijk dan liever met de numark cdx die platter is gewoon levensechter. Je mixjes klinken leuk alleen of het realiteit is valt over te discussieeren. Blijf zo doorgaan klinken aardig.

Probleem is gewoon dat veel clubs en kroegen zijn overgegaan op cd spelers. Nu hoef ik ook niet meer met een platenkoffer te zeulen, heb aan een paar mp3 cd's genoeg. Er zijn vaak genoeg platen gejat waar ik nog steeds er van baal :(

Oke ik geef je gelijk als je zegt dat de 12" nostalgie en de echte dj laten horen! Maar we leven steeds meer in een digitale wereld en je moet met je tijd mee. Gewoon omdat het makkelijk is en omdat er meer mogelijkheden zijn. Zo heb ik een loop knop op mijn cd speler. de turntabels hebben dat niet.

Terug
Naar boven