Fitness Seller

New Order

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Zelf ben ik er van overtuigd dat Nederland, Duitsland, België, Engeland, Noorwegen, Finland en Zweden zich samen moeten voegen tot een rijk om de huidige wereldpolitiek aan te kunnen vechten indien nodig en een sterker land te vormen.

Vroeg mij af hoe anderen daar tegen aan kijken?

Ein volk, ein reich, ein führer... :D

Oké..........................

geef es robert schuman een belletje :rolleyes:

laat de britten en de walen er maar uit..

Ik zou zeggen: don't keep your hopes up.

Oostenrijk is een van de meest germaanse landen! Beter leren Cirkel.
En ik ben er nog niet voor om een rijk te vormen, laten we eerst maar beginnen om Nederland schoon te maken.

• Topic Starter Topic Starter
laat de britten en de walen er maar uit..
Ik versta onder België geen Wallonië.
Oostenrijk is een van de meest germaanse landen! Beter leren Cirkel.
En ik ben er nog niet voor om een rijk te vormen, laten we eerst maar beginnen om Nederland schoon te maken.
Realiseer je dat over niet al te veel tijd er wel eens een heel onrustige periode kon aanbreken waar Nederland alleen te zwak voor is om te overleven.

Daarbij gaat het schoonvegen van onze eigen straten beter als we een sterk rijk vormen samen. Geen idioot land dat zal durven in te grijpen wanneer de Germaanse landen zich wederom samenvoegen om het uitschot te verdrijven.

Kan je concreet zeggen wat je onder 'uitschot' verstaat ?

mmm patatjes

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaan we dan ook een superieur ras fokken?

:D

• Topic Starter Topic Starter
Kan je concreet zeggen wat je onder 'uitschot' verstaat ?
Communisten, Anarchisten, Kapitalisten, Zionisten....

Daarbij een streven naar Germaanse zuiverheid, uitzetting van een ieder die niet voor ten minste 50% van Germaans bloed een afstammeling is.

Wat een malle jongen ben je toch ook.

Ik versta onder België geen Wallonië.

Realiseer je dat over niet al te veel tijd er wel eens een heel onrustige periode kon aanbreken waar Nederland alleen te zwak voor is om te overleven.

Daarbij gaat het schoonvegen van onze eigen straten beter als we een sterk rijk vormen samen. Geen idioot land dat zal durven in te grijpen wanneer de Germaanse landen zich wederom samenvoegen om het uitschot te verdrijven.
groot fan van oswald spengler zeker? :roflol:

Terug
Naar boven