XXL Nutrition

New Order

• Topic Starter Topic Starter
Hangt van de situatie af, ook al neem ik aan dat jij de echt zwakkeren het liefst ook even 'umsiedelt'.

Parasieten mogen ze een holschop geven maar verder is een beschaafde maatschappij ook plek voor de minder begaafden onder ons.
Iedereen kan iets betekenen voor de maatschappij tot op bepaalde hoogte.

Daarbij zul jij vast aan het doelen zijn op mongloïde personen. Laat ik je dan even een vraag stellen. Wat is menselijker, het onderzoeken op welke wijze dan ook van een mongloïde persoon zodat er snel een genezing kan worden gevonden of duizenden mongloïden ter wereld laten komen die de arbeiders uitmelken omdat ze geen reet voor de samenleving kunnen doen?
OT: Wtf? Waarom vind jij dat dan cirkel?

Alle beweringen dat ik jou zie maken over communisme kloppen langs geen kanten "religie verbieden is iets voor communisme", weet jij eigenlijk wel iets van communisme? (laat me raden, nu gaan we het hebben over zoveel miljoenen doden onder stalin, mao etc dictators die het communistisch gedachtegoed misbruikt hebben)

Dan noem je nog anarchisme, communisme, kapitalisme, zionisme (dit is niet eens een politieke ideologie, bestaat dit zelfs?) in 1 adem terwijl die 4 niets met elkaar te maken hebben, buiten dat anarchisme en communisme beide links gedachtengoed is, maar voor zover ik weet zijn anarchisten en communisten altijd al felle tegenstanders geweest...
Communisme - Atheïsme en Immoraliteit
Communisme houdt niet op bij economische en politieke hervorming. Per definitie eist het Communisme een afschaffing van zowel Religie als de Absolute Moraliteit die op Religie is gestoeld. De ironie is dat het Communisme zogenaamd probeert om beschaafdheid in de samenleving te bevorderen, maar tegelijkertijd alle besef van Absolute Moraliteit, de hoeksteen van de beschaving, verwijdert. Bovendien krijgt het Communistisch systeem, nadat het door de mensen is ingesteld, een totalitair karakter, wat resulteert in een grotere onderdrukking van die mensen, voor wie het feitelijk de bedoeling was dat deze hierdoor "gediend" zouden worden. Dit feit is goed gedocumenteerd in de geschiedenis van de Communistische naties.
bron: http://www.allaboutphilosophy.org/dutch/communisme.htm
de topman van shell is ook iemand die in loondienst werkt, dus ook een arbeider, hoe rechtvaardig je dit
Dat hij simpelweg te veel verdiend voor zijn functie.

Iedereen kan iets betekenen voor de maatschappij tot op bepaalde hoogte.

Daarbij zul jij vast aan het doelen zijn op mongloïde personen. Laat ik je dan even een vraag stellen. Wat is menselijker, het onderzoeken op welke wijze dan ook van een mongloïde persoon zodat er snel een genezing kan worden gevonden of duizenden mongloïden ter wereld laten komen die de arbeiders uitmelken omdat ze geen reet voor de samenleving kunnen doen?

Nee de echte mongoloiden zijn degenen die ideologieen aanhangen die achterhaald zijn en alleen maar leiden tot onderdrukking, genocide etc.

Ik neem aan dat ik toch niet hoef in te gaan op jouw laatste hersenspinsel. We hebben gezien waar zulke onderzoeken toe kunnen leiden.

Arbeiders uitmelken is echt zo achterhaald. In de Westerse wereld heeft bijna iedere 'arbeider' gewoon een goed leven qua inkomen, dan kan er best wel een bedrag vanaf waarmee de zwakkeren in de samenleving worden geholpen. Maar goed wat jou betreft verdwijnen die zwakkeren gewoon, op welke manier boeit niet. De Betuwelijn ligt er toch, kan je er net zo goed gebruik van maken.

Citaat:
Communisme - Atheïsme en Immoraliteit
Communisme houdt niet op bij economische en politieke hervorming. Per definitie eist het Communisme een afschaffing van zowel Religie als de Absolute Moraliteit die op Religie is gestoeld. De ironie is dat het Communisme zogenaamd probeert om beschaafdheid in de samenleving te bevorderen, maar tegelijkertijd alle besef van Absolute Moraliteit, de hoeksteen van de beschaving, verwijdert. Bovendien krijgt het Communistisch systeem, nadat het door de mensen is ingesteld, een totalitair karakter, wat resulteert in een grotere onderdrukking van die mensen, voor wie het feitelijk de bedoeling was dat deze hierdoor "gediend" zouden worden. Dit feit is goed gedocumenteerd in de geschiedenis van de Communistische naties.

valt vooral niet op dat dit geschreven is door een anti communist, jij weet totaal niet hoe hedendaagse communisten denken, ik heb het niet over "het communisme" zoals dat van de sovjet unie etc want dat is nauwelijks communisme te noemen

http://www.revleft.com/vb/should-religion-illegal-t55339/index.html (lees deze thread eens door)

en nog eens OT, waarom vind je dat?

Tis tijd om inteeltzionisten als circel te deporteren, dat is mijn mening.

Karl marx was anti-religieus, dat is een feit. Maar hij heeft nooit gezegd dat hij waarden en normen wilt verwijderen ofzo (hoe doe je dat btw) ?
Je kan wel waarden en normen veranderen die ons opgesteld zijn door religie en persoonlijk ga ik daar meer dan akkoord mee. Times are changing en waarden en normen ook.

Karl marx was anti-religieus, dat is een feit. Maar hij heeft nooit gezegd dat hij waarden en normen wilt verwijderen ofzo (hoe doe je dat btw) ?
Je kan wel waarden en normen veranderen die ons opgesteld zijn door religie en persoonlijk ga ik daar meer dan akkoord mee. Times are changing en waarden en normen ook.

ja maar een religie verbieden lost helemaal niets op, ik ben van mening dat je gewoon de macht die ze hebben over mensen en beslissingen in politiek moet wegnemen bij religies, en geleidelijk aan tot een religieloze wereld moet proberen te komen op die manier, dit wil niet zeggen dat mensen vrij blijven om in een al dan niet supernatuurlijke god te geloven

Ik zeg enkel maar wat Marx's visie was. Ik zeg niet of het nou goed of slecht was.

Dat hij simpelweg te veel verdiend voor zijn functie.

Dat beoordeel je in absolute termen omdat het veel meer is dan de arbeider, alleen er zijn maar weinig mensen die die taak aan kunnen en zolang het inkomen is gerelateerd aan resultaat, wat het meestal is dan is er niks mis mee. Daarnaast realizeren veel mensen zich niet dat als je een topman wilt hebben je ervoor moet betalen anders gaat hij gewoon een bij een amerikaans bedrijf werken waar nog veel meer wordt verdiend. Daarnaast is performance niet alleen korte termijn dus voor dat je dit kan beordelen moet je er wel genoeg vanaf weten.

leer eerst nietzsche juist spellen voor je de grote intellectuele hervormer probeert te spelen

dat iedereen hier serieus op ingaat, voor het minste komt er een slotje, maar dit kan dan weer door de beugel ???

Ga wat op stormfront spelen of zo

Waarden en normen moet je iig wel in een andere context bekijken als het over Marx gaat. Hij had zijn model over de onderbouw en bovenbouw van de maatschappij en bekeek een samenleving als een vrij karakterloos, plastisch iets. Om hiervan een "gelijke" en rendabele samenlevingsmachine te maken waren er een aantal regels nodig, dewelke dan voorop stonden als de gangbare waarden en normen. De inslag komt dus niet vanuit menselijk perspectief, maar eerder vanuit een functioneel perspectief.

Het hoeft geen verder betoog om te besluiten dat dit een gevaar is voor de integriteit van elke burger onder dat beleid. Net zoals elk samenlevingssysteem waarin persoonlijke ontplooïng en vrijheid van meningsuiting beknot wordt, kunnen we dit systeem vast en zeker achterhaald noemen. Hetzelfde gaat natuurlijk op voor de opvattingen van onze volbloed Germaanse vriend Cirkel in hoeverre dat nog niet duidelijk mocht zijn.

WHAHAHAHAHA

how demented.

je vergeet btw de iraniers als ik me niet vergis? Prees je die niet ook aan om hun arische achtergrond?

Terug
Naar boven