AndroidHealthClinic

New York Hotel rotterdam

jurriaan

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
Iemand van de dbb's wel is geweest? :D ik ga er morge heen voor een nachtje dus ik zou graag willen weten of het een beetje leuk is... :rolleyes:

Woon wel in rotterdam:D maar ben er zelf nog nooit geweest. Schijnt wel leuk te zijn.

Eh, ja ik heb wel eens in dat hotel geslapen. Erg luxe, maar verder net zo saai als elk ander hotel.

Alle hotels zijn toch saai? Je komt daar toch ook alleen om te pitten en eventueel te eten.

is top, eten is lekker en de kamers zijn er mooi.

Zoals elke hotelkamer heeft het een bed, een zitje, een kast en een badkamer. Ja, het is luxer dan de gemiddelde hotelkamer (het bed is iets beter), maar uiteindelijk is het qua functie allemaal hetzelfde. Je krijgt er geen compleet entertainment-pakket bij...

Wees maar blij dat je nog nooit naast mij heb gelegen dan.
Ben knap humeurig als ik in de nacht gestoord word:D

Ghehe, zulke mensen kom je ook vaak genoeg tegen... Kan de pret niet drukken :p...

Maargoed, zal niet de internetheld uithangen, beetje ouwehoeren en breken in een Hotel is leuk, maar het moet niet te gek worden...

Iedereen heeft vast wel een vakantie/weekendje weg gehad in een Hotel/Centre Parcs waar er meer kapot is gegaan dan heel is gebleven

Wees maar blij dat je nog nooit naast mij heb gelegen dan.
Ben knap humeurig als ik in de nacht gestoord word:D

Ik ook man, weet je wat nog het ergst is? Van die "vergeten-uit-te-schakelen-gisteren"-wekkers. Die dan op je vrije dag weer afgaan terwijl het niet hoeft. Vooral als er eentje om 8 gaat en eentje om 9.

Of van die mensen die 's ochtends bellen (op je vrije dag natuurlijk) voor futiliteiten. :D

Maar jurriaan gaat dus nken. Hulde :)

heeft anouk der album daar niet geschreven : hotel NY dacht dat het zo iets was...

anyways heb nog nooit in een gaaf hotel gezeten je moet er zelf wat van maken :D

• Topic Starter Topic Starter
Maar jurriaan gaat dus nken. Hulde :)

onder andere :roflol:

ik ga nog met 3 andere collega's en hun partner... :rolleyes: wel apparte kamers natuurlijk maar wordt zeker lachen! :D weet iemand of ze daar cd spelers hebben in de kamers ofzo?? ik hou wel van de combinatie muziek + :doggy:...

Is wel een leuk hotelletje inderdaad, maar ik geef zelf toch de voorkeur aan hotel california.

Hotel las vegas vind ik dan nog mooier.

Terug
Naar boven