Iemand van de dbb's wel is geweest?
ik ga er morge heen voor een nachtje dus ik zou graag willen weten of het een beetje leuk is... 
ik ga er morge heen voor een nachtje dus ik zou graag willen weten of het een beetje leuk is... 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eh, ja ik heb wel eens in dat hotel geslapen. Erg luxe, maar verder net zo saai als elk ander hotel.

Alle hotels zijn toch saai? Je komt daar toch ook alleen om te pitten en eventueel te eten.

Iemand van de dbb's wel is geweest?ik ga er morge heen voor een nachtje dus ik zou graag willen weten of het een beetje leuk is...
![]()

ligt er aan of je er alleen of met je vriendin heen gaat![]()

Ligt er aan, wij komen er altijd om alles af te breken en iedereen wakker te maken![]()

Wees maar blij dat je nog nooit naast mij heb gelegen dan.
Ben knap humeurig als ik in de nacht gestoord word![]()

Zoals elke hotelkamer heeft het een bed, een zitje, een kast en een badkamer. Ja, het is luxer dan de gemiddelde hotelkamer (het bed is iets beter), maar uiteindelijk is het qua functie allemaal hetzelfde. Je krijgt er geen compleet entertainment-pakket bij...
Wees maar blij dat je nog nooit naast mij heb gelegen dan.
...Wees maar blij dat je nog nooit naast mij heb gelegen dan.

wel apparte kamers natuurlijk maar wordt zeker lachen!
weet iemand of ze daar cd spelers hebben in de kamers ofzo?? ik hou wel van de combinatie muziek +
...