XXL Nutrition

Newbie Caroline

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine update. De halterbank is klaar voor gebruik. Het probleem van mijn vorige post was geen bouw- of installatiefout alleen de instructie was onvoldoende. De uitleg van Bodycraft (had op hun site een mail gestuurd) hielp ook niet want ze blijven maar herhalen dat je aan dat rode wiel moet trekken. (Ja dat moet maar je moet ook draaien anders krijg je dat beendeel er niet in geschoven).

Ik heb vandaag 193.7 kg getild. Nee ik ben nog niet aan het trainen maar ik heb de BodyCraft Jones 3D Smith Machine opgehaald.
Hij weegt ca. 165 kilo maar ik heb ook toch maar een paar gewichtschijven meegenomen.
Gelukkig maar 346 onderdelen. Waar ben ik aan begonnen :eek: :jk:

tja, allemaal top.

wel stiekem een beetje eigenwijs :P

Hoi Killy, lief dat je "een beetje" zegt :)
Vandaag een beetje geruimd, lege doos van de halterbank in de container gemikt zodat het hier wat overzichtelijker wordt in de woonkamer. Woensdag komt de loopband. Ik denk dat ik die achter de Smith Machine ga plaatsen dus misschien is het handiger als ik nog even wacht met die in elkaar zetten. Dan heeft de monteur tenminste genoeg ruimte.
Correctie. Ik weet zeker dat hij achter komt te staan. Daar is nl. een stopcontact :D

woon jij in een vila of iets dergelijks?

damn ... 2000 euro eraan geven en dan een smith kopen ... ach ja :p

en dan over 2 maanden zeggen, ach vond het toch al nooit heel leuk.

Had die homegym van jou al op het oog, maar je wilt maar niet stoppen met trainen :D

Nee hoor, esuccess, succes ermee! Maar ik zou wel een keer beginnen, ipv wachten tot alles in huis is. Je wilde toch sowieso eerst 6 weken zonder gewichten trainen?

Hello

I am a new member here. This is a good website. I hope to get some valuable information from here.

Nee hoor, esuccess, succes ermee! Maar ik zou wel een keer beginnen, ipv wachten tot alles in huis is. Je wilde toch sowieso eerst 6 weken zonder gewichten trainen?
Hoi AbFab, bedankt. Ja dat was het plan maar dat was voordat ik wist hoe snel ik de smith in huis zou hebben. Nu kan ik gewoon geen poot verzetten zonder mijn nek te breken.
Ik ga morgen maar eens ruimen, vloer poetsen en de mat uitleggen. En een trainingschema maken. Full body, basisoefeningen (compound) die ik kan uitvoeren met de spullen die ik heb. Ofwel ik krijg die machine snel in mekaar geprutst ofwel ik grabbel net zo lang in de dozen tot ik de halterstang gevonden heb om daarmee de oefeningen te gaan leren.

Je logt je trainingen niet of je bent nog steeds niet begonnen?

Veilig door de safety bars? Ik zie ze niet. Ik zie alleen twee piepkleine opvangertjes waar je dan ook nog maar precies in moet kunnen mikken op het moment dat je het gewicht niet meer kunt houden...

:roflol:
Wat denk je van die twee horizontale stangen?!

Kwam dit topic tegen en zag dat niemand dit was opgevallen...
Qua veiligheid vind ik een smith een STUK minder... aangezien je maar moet zien of je de stang kan draaien wanneer je 'm niet meer houdt.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven