Fitness Seller

Newsleecher NZB alle shit.

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
alohhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

Ik ben bijna nieuw in dit... (maargoed)
Vroeger gebruikte ik FTD en zo een programma waar je een hond en een botje op zag..
En de usenet van eweka wat ik leende van een vriend van mij...
eigenlijk is mijn vraag nu wat is hype nu op dit moment?
Welke programma welke newsserver en welke sites voor bestanden?
graag een goedkope site waar je jaarlijks of 6 maanden abonnee kan worden!

Thx alvast

Ik gebruik betaalsite Xlned en de programma's nzbee/ sabnzb = 1080p met eng/nl ondertiteling en hoge download snelheid.

ik gebruik ook nzbee, staat lang niet zoveel op als op ftd destijds maar je komt er wel een eind mee (meestal icm torrents van kat.ph)

gebruik spotnet, werkt prima

binsearch.info
sabnzbd
eweka

hier gebruik ik Spotnet met als server supernews.eu en bevalt me al jaren perfect.

spotnet voor zoeken
alt.binz voor downloaden

perfecte combinatie.

nzbsearch.net (binsearch.info & nzbindex.nl zijn zo nu en dan traag de laatste tijd en veel troep zichtbaar)
Sunny Usenet UNL.
En als ik echt iets niet kan vinden kijk ik wel op één van de spot of ftd sites.

Laatst bewerkt:
Zie sticky zo doe ik het nog steeds. Gebruik al die fancy spot apps niet.

Ik snap niet dat jullie daarvoor betalen?
Nooit gesnapt...
Kan iemand me nou het voordeel uitleggen t.o.v. torrents? (En niet komen met fake shit die er vaak op/in torrents zitten want dat is alleen voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn).

Ik snap niet dat jullie daarvoor betalen?
Nooit gesnapt...
Kan iemand me nou het voordeel uitleggen t.o.v. torrents? (En niet komen met fake shit die er vaak op/in torrents zitten want dat is alleen voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn).
Hoe vaak trek jij met 100+ mbit/s iets binnen van torrents?

dat snapte ik ook niet, totdat ik het zelf ontdekte niet dat ik nu een payserver gebruik hoor.

Terug
Naar boven