MuscleMeat

Newsleecher NZB alle shit.

You don't make me wise dat je altijd full speed trekt met torrents. Sowieso duurt het bij torrents altijd de eerste minuten (en soms uren :o) even voordat het op gang komt. Met usenet gewoon direct full speed.

You don't make me wise dat je altijd full speed trekt met torrents. Sowieso duurt het bij torrents altijd de eerste minuten (en soms uren :o) even voordat het op gang komt. Met usenet gewoon direct full speed.

Ik download enkel de nieuwste HD releases en die barsten van de seeds :) Met een goede client, de juiste instellingen en zelfs met de k*tkabel van UPC max ik vaak gewoon mijn lijntje hoor ;)

Ik snap niet dat jullie daarvoor betalen?
Nooit gesnapt...
Kan iemand me nou het voordeel uitleggen t.o.v. torrents? (En niet komen met fake shit die er vaak op/in torrents zitten want dat is alleen voor mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn).

Eerst en vooral is de prijs niet hoog, zeker als je geen arme student bent en goed verdient is het te verwaarlozen per jaar voor wat je krijgt. Verder is het voor films gewoon ideaal omdat er tegenwoordig veel HD films op staan en die blijven vaak ook enkele jaren beschikbaar met een payserver. Verder is de download altijd stabiel en snel, en je kan prima apps gebruiken zoals SABnzbd+ die volautomatisch werken. Je hoeft zelf niets te uploaden dus je bent ook niet illegaal bezig. Ik had vroeger alleen langzame of onstabiele downloads met torrents, maar dat kan ondertussen natuurlijk al verbeterd zijn. Heb na de switch nooit meer omgekeken... Misschien heb je wel gelijk dat torrents nu net zo goed zijn, dan zou ik echter nog steeds niet teruggaan want ben super tevreden over usenet met payserver.

torrents zijn inmiddels ook drastisch verbeterd.

Sinds een half jaartje ben ik weer terug gegaan naar torrents. Een nieuwsgroep is nog altijd sneller maar daar is het ook mee gezegd en voor mij is downloaden met 1- 5 mb/s prima. Waarom zou ik betalen voor een service die zijn voordeel tegenover torrents grotendeels heeft verloren?

Eweka
ftdworld.net
sabnzbd

Alles is te vinden en supersnel binnen voor 7,50 per maand

Topic niet helemaal doorgelezen, maar websites die ik gebruik om spots te checken:

ftdworld.net
spots4all.com
nzb-matrix.eu

Ik download stabiel met 7 mb/s. Torrents nooit wat gevonden.

Gebruik voornamelijk:

nzbindex.nl
http://www.usenet-crawler.com/ ( geloof wel 1 van de betere aangezien hij verscheidene sites meepakt)
spotnet ( als ik full seasons wil hebben)

Spotnet en FTDWorld vind ik 1 van de betere.

Binnenkort 150 MB:cool:

Voor al mijn downloads heb ik spotnet + easynews + grabit (hond met botje).

Terug
Naar boven