XXL Nutrition

Nick Diaz vs GSP - UFC 137 - 29 Oktober

Ik hoop dat Nick Diaz wint by submission.

Petje af voor de submissions, maar ... hoop dat ie verliest. Wat mij betreft mag ie weleens op zijn plek worden gezet, door die houding van hem :mad:.
Zou wel mooi zijn als dat gebeurt door iemand die niet aan trash talk doet zoals GSP. Niet lullen en intimideren, maar knokken zonder fratsen. Hopelijk weereens een GSP als vanouds.

• Topic Starter Topic Starter
Hij gaat niet meer tegen GSP vechten. Dana heeft hem van het gevecht gepulled omdat hij niet was komen opdagen voor de persconferentie. Hij vecht nu tegen BJ Penn.

Hij gaat niet meer tegen GSP vechten. Dana heeft hem van het gevecht gepulled omdat hij niet was komen opdagen voor de persconferentie. Hij vecht nu tegen BJ Penn.

Een mooie match up, maar ik denk dat een heleboel MMA fans GSP vs Diaz ook graag hadden gezien:mad:

neeee nie bj penn again.:(

het is penn vs gsp hoor:)

nee hoor, Penn vs Diaz

mijn fout,ik zit helemaal verkeerd te lezen

Jammer dat Diaz niet tegen GSP mag. Ik had Diaz hem graag het licht uit de ogen zien meppen.

Jammer dat Diaz niet tegen GSP mag. Ik had Diaz hem graag het licht uit de ogen zien meppen.

Laat ie dat eerst maar "even" bij BJ Penn doen, dan komt GSP vanzelf weer op zijn pad. Maar ik waag eerlijk gezegd te betwijfelen of ie BJ Penn al verslaat.

De card van deze UFC is o zo mooi ( op papier in ieder geval ) :D:D

Terug
Naar boven