AndroidHealthClinic

(niet helemaal) Nieuw hier !

bartfifa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Beste leden, ik zal me even voorstellen,

Mijn naam is Bart, Ben op dit moment 27 jaar.

lengte 1.77 gewicht 66 kilo..

Ben nu sinds 5 jaar weer begonnen met serieus trainen , heb de motivatie helemaal terug gevonden gelukkig!.

Heb hiervoor 4 jaar serieus getraind waarbij ik ongeveer op een gewicht van 83 kilo zat ( heel droog ) na 5 jaar afwezigheid zal ik er alles aan gaan doen om sterker en groter dan ooit te worden. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloopt,.

ik hoop dat ik binnen een aantal maanden toch flink wat kilo's terug heb gewonnen. Ben heel erg benieuwd naar zo'n lange periode niet getraind te hebben.

groeten!

Beste leden, ik zal me even voorstellen,

Mijn naam is Bart, Ben op dit moment 27 jaar.

lengte 1.77 gewicht 66 kilo..

Ben nu sinds 5 jaar weer begonnen met serieus trainen , heb de motivatie helemaal terug gevonden gelukkig!.

Heb hiervoor 4 jaar serieus getraind waarbij ik ongeveer op een gewicht van 83 kilo zat ( heel droog ) na 5 jaar afwezigheid zal ik er alles aan gaan doen om sterker en groter dan ooit te worden. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verloopt,.

ik hoop dat ik binnen een aantal maanden toch flink wat kilo's terug heb gewonnen. Ben heel erg benieuwd naar zo'n lange periode niet getraind te hebben.

groeten!

je stats zegt wel 65 kg :p maar welkom en veel succes met trainen. gelukkig bestaat Muscle Memory wel. Je gaint zeker wel wat sneller dan iemand die nooit hebt getraind.

Goeie topic titel

• Topic Starter Topic Starter
Heb me vandaag gewogen en ben inmiddels 67 kilo. 1.5 week aan het trainen nu. Dat spiergeheugen heb ik vaker gehoord ja. Ik hoop dat het zo is ;)

Ik gebruik weightgainer plus proteïne 6

Ben benieuwd hoe snel het weer terugkomt!

ik ook ! ik zal het hier bijhouden hoe het allemaal verloopt.

83 kilo naar 67 kilo gegaan?

Wat heb je in godsnaam gedaan? Niks meer eten ofzo?

83 kilo naar 67 kilo gegaan?

Wat heb je in godsnaam gedaan? Niks meer eten ofzo?

Weekenden lang feesten. weinig tot niets eten geen gewichten meer aangeraakt, zo moeilijk is het niet.

Het is moeilijker om het er weer aan te krijgen ;) maar komt goed ben ik van overtuigd.

vanmiddag even gewogen. Zit nu op 69 kilo.

Ook komt me kracht erg snel terug merk ik. Alleen het uithoudingsvermogen is minimaal. Dit zal de komende weken wel beter worden.

Mijn gewicht stijgt boven verwachting.

vanmiddag even gewogen. Zit nu op 69 kilo.

Ook komt me kracht erg snel terug merk ik. Alleen het uithoudingsvermogen is minimaal. Dit zal de komende weken wel beter worden.

Mijn gewicht stijgt boven verwachting.

Fijn idd, uithouding duurd iets langer, ben zelf een maand aan het trainen en komt nu pas weer

Jaar

Vanmiddag na de training even gewogen. 70 kilo.

Dit gaat wel heel erg hard

---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 11:57 ----------

gaat dit te hard?

wss vocht

mag best wat vet aankomen. Was vrij slank . Zal het in de gaten houden

Weeg nu 72 kilo . Heb alleen twee soort striemen/bloeduitstortingen op me borst bij de aanhechting richting schouder zeg maar.

geen last van weet niet wat het is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven