AndroidHealthClinic

Niet Meer Slapen

Heb er zelf ook last van.
Maar meestal gebeurt dit bij zware kuren.
Gewoon in bed blijven liggen tot je in slaap valt.

misschien wat rohypnol nemen dit zal alvast er voor zorgen dat u direkt in slaap ligt

• Topic Starter Topic Starter
heeft het ook best wel benauwd enzo, ik weet niet of die rohypnol wel zo'n pracht idee
is.
maar toch bedankt

melatonine wil nog wil eens helpen, en zelf werkt tampezam (ofzoiets) bij mij eruggg goed, zijn inslapers uit het ziekenhuis (handig fam die er wrkt:)

He DiE MaNiEr VaN sChRiJvEn KoMt Me BeKeNd VoOr :) Echt nogmaals waarom begin je in godsnaam aan een kuur als je de ballen verstand er van hebt ?

Alles wat eindigt op "-zepam" zijn geneesmiddelen op Valium basis.
Die zijn dus allemaal:
-slecht voor je lever
-slecht voor je testosteron
-verslavend.

Bij mij werkt melatonine goed.

rohypnol is slaapmiddel wel niet combineren met drank maar goede nachtrust en dat hebt u nodig tijdens aas gebruik desnoods ga naar u dokter voor slaapmiddelen maar die schrijft lichte prul voor

bocca zei:
rohypnol is slaapmiddel wel niet combineren met drank maar goede nachtrust en dat hebt u nodig tijdens aas gebruik desnoods ga naar u dokter voor slaapmiddelen maar die schrijft lichte prul voor

Vlg mij deed marc dutreux daar rare dingen mee met dat rohypnol

Toen ik een tiener was dronken we nog gewoon bier. En zetten we netjes een hoofdletter voor iedere nieuwe zin en een puntje als we klaar waren. Dat waren nog eens tijden. Helaas bestond dit forum toen nog niet. Het zou fijn lezen geweest zijn! :p

Edit: De posts vliegen je hier om de oren. Dit was bedoeld na de post van Ericr.

Marc dutroux deed er inderdaad rare dingens mee. Hij gaf zijn slachtoffer deze tabletten zodat ze niet meer wisten wat ze deden of wat er gebeurd en zo nam hij ze mee. Maar de bijsluiter van dit product duid erop dat het slaapmiddel is. Marc deed ze er misschien mee in slaap. Het zijn groene pilletjes

• Topic Starter Topic Starter
volgens mij kan niemand ooit inschatten wat er met hem/ haar gebeurt als je met
een kuur begint, ook jij niet eric

bij mij werkt melatonine ook perfect. Heb 3 potjes bij 1fast400 besteld. Zijn pillen van 3 mg. Gewoon anderhalf uur voor et slapen gaan in nemen. Uurtje later in je nest gaan liggen en ik ben tot nu toe altijd binnen een half uur in me nest liggen in slaap gevallen. Voorheen kon dit nog wel eens een uur of 4,5 duren :)

Ericr zei:
He DiE MaNiEr VaN sChRiJvEn KoMt Me BeKeNd VoOr :)

hahaha :D

Ff ontopic:

Ik zou geen slaapmiddelen nemen, want dat is extra belasting voor je lever en ik weet niet hoe de combinatie hormonen + benzodiazepinen uit gaat vallen.

Wat je zou kunnen proberen is om GABA te nemen voor het slapen gaan, het is n natuurlijk middel dat ook nog de GH-afgifte vergroot. Zoek wel ff uit of het in combo met as kan. Het werkt zeer snel en je slaapt er heel goed op!

www.gotic.nl

Ik gebruik nu : '' Zopiclon'' van de DOC. gekregen

5-HTp

5-HTP (tryptophaan) werkt ook rustgevend

nic zei:
5-HTP (tryptophaan) werkt ook rustgevend

Ja, en dat is dus weer slecht voor je lever en tegenwoordig niet meer vrij verkrijgbaar. Gewone tryptofaan is onschuldig maar niet zo krachtig en moet aangezien het een aminozuur is bij voorkeur op een "eiwitlege" maag worden ingenomen.

Veel melatonine is overigens overgedoseerd. Je wordt dan, net als met echte slaapmiddelen (valium ed), overdag niet goed wakker. 1-1,5mg vind ik het maximum. Sommige tabletten bevatten al 3 mg. (Die van mij 0,1)

Thorwulf zei:
Ja, en dat is dus weer slecht voor je lever en tegenwoordig niet meer vrij verkrijgbaar. Gewone tryptofaan is onschuldig maar niet zo krachtig en moet aangezien het een aminozuur is bij voorkeur op een "eiwitlege" maag worden ingenomen.

Is 5-HTP niet meer in smartshops verkrijgbaar dan?? Daar werdt het verkocht omdat het een precursor voor serotonine is vertelden ze, of dat het de aanmaak hiervan stimuleerde.

Nee pure 5-HTP is verboden sinds augustus 2002, alleen de plantaardige vorm (Griffiona
extract) is nog wel verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven