Fitness Seller

Niet van toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan verlies je waarschijnlijk vetmassa

Eten en sporten!

Door het sporten verbrand je nu eenmaal vet
Je billen kunnen daar minder rond van worden maar wel strakker (dus mooier volgens mij)
Je voeding iets omhoog brengen kan er voor zorgen dat je meer spier gaat winnen zonder al te veel vet te verbranden dan wordt je kont misschien wel groter (of dat nu weer de bedoeling is?)

Ik zou bijna roepen - foto's :) maar laat dat in dit geval maar zitten

• Topic Starter Topic Starter
Door het sporten verbrand je nu eenmaal vet
Je billen kunnen daar minder rond van worden maar wel strakker (dus mooier volgens mij)
Je voeding iets omhoog brengen kan er voor zorgen dat je meer spier gaat winnen zonder al te veel vet te verbranden dan wordt je kont misschien wel groter (of dat nu weer de bedoeling is?)

Ik zou bijna roepen - foto's :) maar laat dat in dit geval maar zitten

ik wil gewoon een vollere kont, daarom ben ik begonnen met sporten. Ik overwoog eerst een plastische chirurgie ingreep, maar doordat ik zulke lovende dingen op internet las over de "lunges en squats" Dacht ik laat ikk dat proberen, scheelt me ook duizenden euro's. Maar nu ben ik wel erg teleurgesteld en overweeg ik opnieuw een ingreep. Ik ben gewoon niet tevreden met mijn bips. Ik eet wel goed, vaak op een dag, en variatie, maar nog steeds geen resultaat?

Rome is ook niet in één dag gebouwd. Probeer ff door te zetten en operatie te vermijden als je het mij vraagt. Hoelang werk je er al aan?

Rome is ook niet in één dag gebouwd. Probeer ff door te zetten en operatie te vermijden als je het mij vraagt. Hoelang werk je er al aan?

ik heb na 4 maanden sporten het tegengesteld effect. Hoort dat dan in het begin ? Ik ben bang dat ik meer vet zal verliezen als ik doorsport ?

Verzwaar je elke week je lunges wel?
Je spieren moet je uitdagen om te groeien.
Dus elke keer kilo's erbij.

Nee joh niet doen
Dat vetverlies op je billen dat blijft niet eeuwig doorgaan
Lekker blijven trainen die billen komen echt en het voelt lekkerder als je er zelf voor gewerkt hebt.
Het is ook te kort om echt resultaat te hebben daarvoor moet je gewoon langer trainen.
Ingrepen zijn duur en ook niet altijd ongevaarlijk.
Geef het gewoon nog even de tijd en eet dan wat meer eiwitten en train hard.
Goed squaten en Lunges doen zodat je met zitten pijn aan je reet hebt :)
Geloof mij dat werkt echt (maar niet binnen een maand)

Hoe ziet je schema er uit? Welke dagen doe je wat en welke sets/reps?

My guess dat je gewoon minder reps met zwaarder gewicht moet maken. Verder krijg ik zelf een apenkont van DL's. Lunges is meer hamm/quad

Verzwaar je elke week je lunges wel?
Je spieren moet je uitdagen om te groeien.
Dus elke keer kilo's erbij.

ja, ik merk wel dat ik de gewichten niet elke week minder zwaar vind, waardoor ik het soms niet verzwaar, maar n extra week t zelfde gewicht neem, en toch spierpijn krijg. Dan ga ik er automatisch vanuit dat het gewicht juist was.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 22:31 ----------

Nee joh niet doen
Dat vetverlies op je billen dat blijft niet eeuwig doorgaan
Lekker blijven trainen die billen komen echt en het voelt lekkerder als je er zelf voor gewerkt hebt.
Het is ook te kort om echt resultaat te hebben daarvoor moet je gewoon langer trainen.
Ingrepen zijn duur en ook niet altijd ongevaarlijk.
Geef het gewoon nog even de tijd en eet dan wat meer eiwitten en train hard.
Goed squaten en Lunges doen zodat je met zitten pijn aan je reet hebt :)
Geloof mij dat werkt echt (maar niet binnen een maand)

in dat geval ga ik wel lekker door. Ik geef het denk ik nog een half jaartje, hopen dat ik dan wel resultaat boek. Ik voel me wel goed na het sporten, en dacht ook dat ik goed bezig was, totdat ik opmerkingen kreeg van vriendinnen dat ik wel afgevallen was.

heb ****ing dikke kont gekregen door squatten idd, wel ****ing chil, kan gewoon comfortabel op houten stoelen zitten, zonder er een kussen onder te leggen

hoody graag before en after pics.

Grappig dat veel mannen hangen in het vrouwen bodybuild hoekje.

tot nu toe geen enkele vrouw met haar ervaringen.. weird :p

het is dan ook de bedoeling dat er meer massa zit dan vet. massa kweken op die kont dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven