MuscleMeat

Niet van toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denken jullie srs dat ik een foto van mijn kont op het internet ga plaatsen?Ladyinblack viez pervertische varken dat je bent, ik ga toch ook geen foto van jou kont vragen? niet dat er iets te zien valt met zo'n platte pannenkoek

• Topic Starter Topic Starter
Denken jullie srs dat ik een foto van mijn kont op het internet ga plaatsen?Ladyinblack viez pervertische varken dat je bent, ik ga toch ook geen foto van jou kont vragen? niet dat er iets te zien valt met zo'n platte pannenkoek

Zou ik ook zeggen als mijn reacties verzonnen waren. Ik hoef je kont ook niet te zien, want op het internet kunnen we allemaal gespierde hunks/babes zijn.

Plat als een pannekoek ? Dacht het niet.

Zorg dat je zeker voldoende eet , aangezien je gewoon wil dat je kont groter is.

Zou ik ook zeggen als mijn reacties verzonnen waren. Ik hoef je kont ook niet te zien, want op het internet kunnen we allemaal gespierde hunks/babes zijn.

Plat als een pannekoek ? Dacht het niet.

misschien meer pannenkoeken eten voor een dikkere kont?

Vergis je niet. Zo snel gaat dat allemaal niet. En het is ook zeer afhankelijk van je bouw. Je bips zullen met trainen echt wel vooruit gaan op vorm maar in volume ligt het erg veel aan je genen. Ik heb schaatsers bij ons op de sportschool gezien die een reet hadden waar geen internet foto in de buurt kwam en er zaten ook de wat dunnere types bij die zeker mooie bips hadden door de training maar absoluut niet bijzonder in omvang. Maar hey als je het erg vindt omdat ze nu mischien kleiner lijken dan is dat toch ook niet erg. Paar kg vet erbij en je hebt ze weer. Al denk ik dat die vetverlies juist je billen goed doet omdat je middel ook slanker wordt en jebetere verhoudingen krijgt. Iig squaten en zware beentraining helpt uiteindelijk ergens wel mee, zelf heb ik naar mijn mening zelfs te grote reet gekregen maar goed ik train ook al 7 jaar en ben ook 40kg zwaarder dan destijds. Dus het heeft zeker tijd nodig.

Waarom kan er geen enkele kloon het een beetje goed spelen?
Altijd een beetje de domme clown uithangen met vreemde vragen die de lachspieren van de naieve dbb'ers bewerken.
Oke, wie is het?

een bil die mooi gevormd is door spieren is veel mooier dan een bil van vet;)

mee eens

Kost even tijd voordat je spieren het verlies in vet goedmaken. Kreeg op het begin ook een plattere kont, maar begint nu gelukkig weer verandering in te komen ;)

Geduld hebben dus en hard doortrainen!

Hoeveel echt gespierde vrouwen zie je met platte billen? Geen he :D

heb ****ing dikke kont gekregen door squatten idd, wel ****ing chil, kan gewoon comfortabel op houten stoelen zitten, zonder er een kussen onder te leggen

Idd, als alles zo zou gainen als mijn reet was ik binnen 5 jaar de nieuwe mister O

kheb nog wel wat spek voor je bil mag je gratis hebben....

Nooit gedacht dat ik ooit jelly op Killy zou zijn :o

Je moet het positief bekijken. De zachte blubber is eraf en je gaat nu de spier zelf vergroten waardoor je een hele ronde kont krijgt.
Vette billen kunnen van de zijkant nogal plat ogen terwijl een gespierde kont echt naar achter steekt.

[
er zit een behoorlijk verschil tussen
Geef mij die strakke getrainde versie maar

Laatst bewerkt:
Dat kan beter.. matige en steeds dezelfde pics in de video..

hangen erg mooi in het netje

Harder/zwaarder trainen en meer eten. Squats, deadlifts, lunges, legpress en boom.., big juicy ass. Ik heb er in ieder geval een gigantische ronde reet door gekregen.

Ook hier maar even dan.

Zie mijn log voor foto's. Ik ben een hoop vet kwijt geraakt aan mijn billen/heupen.
Ja, eerst werden mijn billen kleiner maar wel strakker! Nu ben ik aan het opbouwen en merk ik dat ze ronder beginnen te worden. Maar nu ronder op een wenselijke manier!

Deadlift? Doe je die? Nee?---> doen.
Squats idd. Lunges: doe ik nooit ivm instabiele knieeen.

Gewoon doorzetten, door blijven trainen. Goed eten, schoon eten, je kcal behoefte berekenen en besluiten of je spiermassa wilt aanzetten/of juist wilt afvallen. Daarop je kcal inname aanpassen en knallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
moest gelijk aan dit topic denken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven