Fitness Seller

Niet weten wat te doen (Gel e.d.)

  • Topic starter jp09
  • Startdatum
  • Reacties 90
  • Weergaven 12K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

sust krijg je normaal elke 3 weken, soms haal je dan niet de gewenste waarde en mag je eerder zetten tot de juiste waarde. 250mg sust elke 14 dagen is wel ongeveer het max hiermee.
Als je op eigen houtje elke 7 dagen of 10 dagen neemt zit je hoger. maar al met al was oorspronkelijk je testwaarde al iets van 12nmol/l als ik het goed heb onthouden, wat geen onderwaarde is.
als je vaker ruim boven de 17nmol/L test, wordt je dosis aangepast. Dat is het TRT protocol. net als met gel, krijg je dan 1 pompje minder elke dag. 29nmol/L is max, en daar hoor je op TRT onder te zitten
Sust zoals je zei krijg je niet eerder dan 14 dagen. Het is ook een onzin medicijn. Zat na 14 weken onder ref waarden en mijn uroloog weigerde naar 10d te gaan.
 
trt is alleen duurzaam als je de dokter opvolgt. En laat ook je schildklierwaarden controleren.

In het begin zat ik op 125 mg per dag aan euthyrox per dag. Door de trt was er sprake van een onbalans. Eindstand: 225 mg per dag.

Met deze ervaringen begrijp ik niet waarom mensen zomaar buiten de dokter om test spuiten. Het is levensgevaarlijk als je je niet laat controleren.
TS staat wel onder controle, maar er was geen sprake van controle toen hij zelf de dosis omhoog gooide en op 46nmol/L uitkwam. (ja telefoontje ik voel me beter nu)
Btw wordt er tegenwoordig ook al Nebido 125mg ew gegeven(als nodig) omdat er nu ook 4ml vials te verkrijgen zijn ipv de Ampule eerder
 
TS staat wel onder controle, maar er was geen sprake van controle toen hij zelf de dosis omhoog gooide en op 46nmol/L uitkwam. (ja telefoontje ik voel me beter nu)
Btw wordt er tegenwoordig ook al Nebido 125mg ew gegeven(als nodig) omdat er nu ook 4ml vials te verkrijgen zijn ipv de Ampule eerder
Ik krijg nu 4ml vials van 1000 mg.
Er zijn geen andere aanwezig? En met de ester die in Nebido zit is het zinloos om elke week te spuiten
 
Ik krijg nu 4ml vials van 1000 mg.
Er zijn geen andere aanwezig? En met de ester die in Nebido zit is het zinloos om elke week te spuiten
Eerst ampule van 4ml. dus kun je niet bewaren, en werd ineens gezet.
Nu kun je mooi stabiele waarden halen met 125mg EW, dit juist vanwege de trage ester. !!


Schermafdruk van 2023-10-24 12-32-17.png
 
Even on topic weer - sinds de start van Sustanon 4 maanden geleden voel ik me echt veel en veel beter.

Heb even een compleet bloedbeeld laten prikken.

Zie hier de resultaten:

Volgens de arts ziet het er perfect uit.

P.S. De reden voor mijn telefoontje naar de Endo Bullshark was omdat ik al sinds puberteit kamp met problemen hiermee en depressie etc. Sinds 4 jaar erachter dat het hier aan ligt, vandaar mijn telefoontje met dat het een stuk beter gaat zo en akkoord is gegaan met elke 10 dagen prikken. Hoef geen verantwoording aan je af te leggen, maar vind het wel heel makkelijk hoe jij dit “misbruikt” om tot standpunten te komen.
 

Bijlagen

  • IMG_1372.jpeg
    IMG_1372.jpeg
    90,2 KB · Weergaven: 33
  • IMG_1371.jpeg
    IMG_1371.jpeg
    80,5 KB · Weergaven: 33
  • IMG_1370.jpeg
    IMG_1370.jpeg
    38,9 KB · Weergaven: 32
Even on topic weer - sinds de start van Sustanon 4 maanden geleden voel ik me echt veel en veel beter.

Heb even een compleet bloedbeeld laten prikken.

Zie hier de resultaten:

Volgens de arts ziet het er perfect uit.

P.S. De reden voor mijn telefoontje naar de Endo Bullshark was omdat ik al sinds puberteit kamp met problemen hiermee en depressie etc. Sinds 4 jaar erachter dat het hier aan ligt, vandaar mijn telefoontje met dat het een stuk beter gaat zo en akkoord is gegaan met elke 10 dagen prikken. Hoef geen verantwoording aan je af te leggen, maar vind het wel heel makkelijk hoe jij dit “misbruikt” om tot standpunten te komen.
Je komt zelf met de vraag hoe je aan 46nmol/L komt 🤪

Dit is wel via de Endo voorgeschreven.
Maar dit kan toch geen kwaad? Heb het liever hoog dan weer te laag
img_1032-jpeg.601807
 
Je komt zelf met de vraag hoe je aan 46nmol/L komt 🤪


img_1032-jpeg.601807
Lees jij wel? 😂🤷. Ik vraag letterlijk of het kwaad kan. Ik vraag niet hoe het komt.
 
Lees jij wel? 😂🤷. Ik vraag letterlijk of het kwaad kan. Ik vraag niet hoe het komt.
Je vraagt naar de bekende weg waar al antwoord op is gegeven. Kijk jezelf eens in de spiegel en vraag je af waar je nu eigenlijk mee bezig bent. Het interesseert me geen fuck wat je doet, jij komt met vragen vanaf OP, en de hele geschiedenis is te lezen hier.
Get A Life Bro !
 
Je vraagt naar de bekende weg waar al antwoord op is gegeven. Kijk jezelf eens in de spiegel en vraag je af waar je nu eigenlijk mee bezig bent. Het interesseert me geen fuck wat je doet, jij komt met vragen vanaf OP, en de hele geschiedenis is te lezen hier.
Get A Life Bro !
Lastig hè normaal reageren. Snap ik wel als je wereld zo bekrompen is dat je 1. Niet goed kan lezen. 2. Jezelf stoer voordoet hier op het forum. 3. Niets anders kan dan mensen kleineren en jezelf oh zo goed vinden.

Ik stel vragen - volgens mij is dit forum daar ook voor bedoelt.

Daarnaast, geef jij “antwoorden” aan mensen op basis van aannames en onwijs slecht ingelezen informatie. Als je eens beter je best zou doen zou je alle informatie uit een forum kunnen halen.

“Kijk in de spiegel en vraag jezelf eens af waar je mee bezig bent”. Volgens mij wijs je hier de vinger naar jezelf, als een geïrriteerd klein kind een beetje populair op forums reageren, misschien zelf iets minder test zetten met je grote bek?

Ik sta onder professionele behandeling en toezicht en stel gewoon normale vragen, ik verwacht dan ook normale antwoorden terug, geen discussies met een kleuter van weet ik het hoe oud je bent, mentaal 3, maar fysiek geen idee.

Lijkt me fijn als jij dit even met rust laat en je vooral even gaat focussen op je lees kunsten en alles daarom heen.

Edit: zie nu een kleuter van 1.76. Misschien met een puntmuts en een hengeltje in de tuin gaan staan? Want zo makkelijk is het hè, van achter je computer/telefoon domme antwoorden geven.

Kusjes
 
Turn the temp down. Er is al genoeg onnodige beef in de wereld. Hou het hier lekker gezellig.
 
Lastig hè normaal reageren. Snap ik wel als je wereld zo bekrompen is dat je 1. Niet goed kan lezen. 2. Jezelf stoer voordoet hier op het forum. 3. Niets anders kan dan mensen kleineren en jezelf oh zo goed vinden.

Ik stel vragen - volgens mij is dit forum daar ook voor bedoelt.

Daarnaast, geef jij “antwoorden” aan mensen op basis van aannames en onwijs slecht ingelezen informatie. Als je eens beter je best zou doen zou je alle informatie uit een forum kunnen halen.

“Kijk in de spiegel en vraag jezelf eens af waar je mee bezig bent”. Volgens mij wijs je hier de vinger naar jezelf, als een geïrriteerd klein kind een beetje populair op forums reageren, misschien zelf iets minder test zetten met je grote bek?

Ik sta onder professionele behandeling en toezicht en stel gewoon normale vragen, ik verwacht dan ook normale antwoorden terug, geen discussies met een kleuter van weet ik het hoe oud je bent, mentaal 3, maar fysiek geen idee.

Lijkt me fijn als jij dit even met rust laat en je vooral even gaat focussen op je lees kunsten en alles daarom heen.

Edit: zie nu een kleuter van 1.76. Misschien met een puntmuts en een hengeltje in de tuin gaan staan? Want zo makkelijk is het hè, van achter je computer/telefoon domme antwoorden geven.

Kusjes
Heb je last van een te hoge test?
 
Back
Naar boven