XXL Nutrition

niet zo best

Status
Niet open voor verdere reacties.

testosteronie

Novice
Waardering
0
hallo hallo ik ben een jonge van 20 ik heb een kuur achter de rug en ik heb tijdens deze kuur veel vocht en vet erbij gekrege ik verwachte juist mn lelijke buik kwijt te raken maar gebeurde niet ik werd wel heel groot maar ik vraag em af of ik natuurlijk nog kan groeie kwa spiermassa en als ik op deze leeftijd kan kuren wat zou ik dan het best kunne gebruiken kan iemand aub ff helpe groete

Welkom :rolleyes:

je kan mss eens sturen wat je kuur was, je stats.
Hoeveel heb je met de kuur gewonnen.
Als je echt vet bent bijgekomen dan zal het waarschijnlijk aan je dieet liggen,dus dat kan je ook best posten.
Als je echt droger wil worden zal je winstrol, tren, of test prop, ... moeten gebruiken volgens mij

-Dus AAS zijn GEEN wonderpilletjes?
-Nee
-Zeg dat dan!
-Doen we al 3 jaar :rolleyes:

ff serieus: je dieet (voedingschema) is nr 1 prioriteit dus moet je eerst daar gaan kijken als je iets drastisch wil veranderen. Lees ook de sticky's in dit forum.

Kan wel merken dat het vandaag de warmste dag van het jaar was. :D

gebruik om te beginnen eens punten in je zinnen! heel irritant lezen op deze manier...

younggod zei:
gebruik om te beginnen eens punten in je zinnen! heel irritant lezen op deze manier...

Klopt, kunnen we daar geen sticky van maken? Gebruik a.u.b. fatsoenlijke Nederlandsche taal! Het lijkt soms wel of we steenschrift moeten ontcijferen. Daarbij is de zinsopbouw vaak te vergelijken met het taalgebruik van een 5-jarige. Ik vraag me af wat we vandaag den dag op school aan kwaliteit Nederlandsche taal voorgeschoteld krijgen. . .

Triest!!!

testosteronie zei:
hallo hallo ik ben een jongen van 20, ik heb een kuur achter de rug, en ik heb tijdens deze kuur veel vocht en vet erbij gekregen. ik verwachtte juist mn lelijke buik kwijt te raken maar gebeurde niet. ik werd wel heel groot, maar ik vraag me af of ik natuurlijk nog kan groeien qua spiermassa, en als ik op deze leeftijd kan kuren wat zou ik dan het best kunnen gebruiken? kan iemand aub ff helpen groeten

K*t...nu heb ik allemaal typex op mn scherm :D

Kijk, dit vindt ik nu ook weer kill. No way dat die jongen hier weer terug komt. Resultaat: Een volgende kuur met hetzelfde ongewenste resultaat. Ons doel is juist om dit soort dingen te voorkomen, dus effe kappen met al dat geflame!

Marky zei:
Kijk, dit vindt ik nu ook weer kill. No way dat die jongen hier weer terug komt.
Stop nu toch eens met medelijden te hebben. Hij doet de moeite niet om een klein beetje research te doen alvorens met kuren te beginnen, hij schrijft als een klein kind die voor het eerst typt en dan zouden wij serieus moeten blijven? Kunnen we missen als kiespijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven