MuscleMeat

Nietswetende, alles-willen-wetende creatine noob!

Frannk

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hallo allemaal!

Ik heb verschillende sticky's door gelezen over Creatine, en wil na 3 maanden trainen er dan toch maar aan beginnen.
Ik vroeg mij af of het erg schadelijk voor je is in anyway...

-Is het schadelijk voor je tanden/huid/hersens?
-Is er enige connectie met testosteron oid?
-Als je gewoon eet, traint en rust, groei je (bij beginners) gemmideld 0,5-1 kilo per maand.. hoeveel is dit met creatine ONGEVEER?

Als laast wil ik weten of het slim is om het na 3 maanden al te gebruiken...

Dan misschien nog een kleine selectie van goeie creatine product suggesties.

Alvast super bedankt, voor de antwoorden!! :D

heb je echt de stickys doorgelezen?
heb je al een goed voedingsschema?

Niet doen! Als je nog maar 3 maanden traint groei je nog te snel, als je daar creatine bij doet ga je overal striemen krijgen of kan je huid zelfs aan scheuren omdat je te snel groeit!!!

• Topic Starter Topic Starter
Klopt wat je zegt, maar ik heb het wel gelezen, heb alleen niks gelezen over testosteron, wel dat het geen kwaad kan op lange duur, en je lever en nieren totaal niet aanpast.. maar voorderest wordt er niks over huid e.d. verteld

Maar stefan bedankt! hier heb ik wat aan! Ik wacht nog een lange tijd!

Klopt wat je zegt, maar ik heb het wel gelezen, heb alleen niks gelezen over testosteron, wel dat het geen kwaad kan op lange duur, en je lever en nieren totaal niet aanpast.. maar voorderest wordt er niks over huid e.d. verteld

Maar stefan bedankt! hier heb ik wat aan! Ik wacht nog een lange tijd!

Geen probleem, lees je goed in. Succes met je training.

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel man! Ik doe m'n best, ik gebruik dan nu nog geen creatine naar aanleiding van StrakkeFreddy's antwoord!

Dank je wel allemaal!

Hahahaha you got to be joking? StrakkeFreddy is je gewoon voor de gek aan het houden, en het lukt hem nog ook!

Ik zou er nog niet mee beginnen, pas als je niet meer veel vooruitgang boekt.

Terug
Naar boven