XXL Nutrition

nieuw beginnen met steroïde/anabole

Kadirbeast

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
69kg
Vetpercentage
13%
Ik had het met een vriend van me over en begon serieus te denken aan het gebruiken ervan.
Maar ik weet dat wanneer je stopt de boel begint te zakken en je zo 20kg kwijt kan raken.
Ik hoorde dat iemand die ik ken in zijn zomervakantie dus wil nemen. Hij zei dat je de boel kan behouden als je goed door blijft trainen/eten/rusten etc. als je stopt met het gebruiken er van
Als nieuweling zocht ik dus wat info over of dit waar is, Kun je je voortgang behouden als je stopt. Waar moet je rekening mee houden etc.

1.77 lang en 69 kilo? En je wilt gaan kuren? Ga maar eens goed eten.

Antwoord op je vraag: ja, gewonnen massa is goed te behouden als je goed blijft eten en trainen.

Als nieuweling is het beter om eerst veel kennis en ervaring op te doen met trainen en voeding. Als je dit niet opbouwt zul je veel verliezen na je kuur, simpelweg omdat je verkeerd eet/traint. Als je eenmaal genoeg hebt gespeeld met verschillende eet-voedings schemas en precies je energiebehoefte weet en wat werkt voor jou, kun je een heel groot deel houden na je kuur.

Er komen vaak jongens langs hier die nieuw zijn in de sport en meteen willen kuren, kan je vertellen dat je of wordt afgeblaft of er wordt hetzelfde advies gegeven als ik nu doe.

Leer goed trainen en eten en heb geduld

Ik had het met een vriend van me over en begon serieus te denken aan het gebruiken ervan.
Maar ik weet dat wanneer je stopt de boel begint te zakken en je zo 20kg kwijt kan raken.
Ik hoorde dat iemand die ik ken in zijn zomervakantie dus wil nemen. Hij zei dat je de boel kan behouden als je goed door blijft trainen/eten/rusten etc. als je stopt met het gebruiken er van
Als nieuweling zocht ik dus wat info over of dit waar is, Kun je je voortgang behouden als je stopt. Waar moet je rekening mee houden etc.

Zou er nog niet eens aan denken als ik jouw was zelfs als je oud genoeg was heb je gewoon zero kennis lees je enkele jaren ik en denk er dan nog eens over na die 20kg krijg je ook niet zomaar aas is geen wondermiddel
Als je voeding en training niet op orde is kun je het wel vergeten .
Je doet wat je wil maar dit is mijn advies.

Lees je in ieder geval in over aas en hcg en anti estrogens arimidex ,nolvadex etc

No offense maar je bent er niet klaar voor.
Zijn niet zomaar snoepjes he, je kunt jezelf beter eerst wat verdiepen.
Anders ga je spijt krijgen denk ik.

makkelijk vergeleek gister een foto met 1 van me on peridode nu 10 weken off (26 weken on geweest)

1 kilo verloren en op foto zie je alleen dat ik wat minder hard sta maar wel met zelfde massa

kunnen jongens van 18jaar met zulke topics niet meteen een ban krijgen?

Reported

Yup, reported. Dit soort lui mogen van mij inderdaad een IP ban aan hun broek. Erger ik me zeker zo mateloos aan als al die trollposts of dealers die je pm inbox volspammen xD

rip kadir

Miereneters zijn ook beesten.

Info vergaren is wel en niet tegen de regels, in dit geval is het voor leden een uitgelezen kans om wat wijsheid bij te brengen.

Gewoon kopen en injecteren die hap.. Vooronderzoek of ervaring is niet nodig.

r.i.p.

Kadirbeast stelt op zich een interessante vraag, ik ben zelf ook benieuwd naar antwoorden en ervaringen. :)

echt een interessante vraag inderdaad, nog nooit eerder gesteld

He kadir hahahaha!

Als je de Nederlandse taal al niet machtig ben heb ik er een hard hoofd in dat je de bijsluiter kan ontcijferen. Succes met je kuur.

Terug
Naar boven