- Waardering
- 5
Dat Hotmail is echt een ramp op het gebied van ge-ordend en netjes mappen en werken en soms met terugwerkende kracht te ordenenen
.
Ik zoek voor bepaalde facetten een ander Email merk, account of hoe heet zoiets.
Iets wat:
* Me de mogelijk geeft een X aantal tientallen emails over te zetten/kopieren naar een nieuw account, zonder al teveel moeite/problemen vanuit hotmail.
* Geordend en netjes en makkelijk en overzichtelijk kan laten mappen,ordenen en gebruiken.
* Mappen in mappen aanmaken, zou helemaal fijn zijn.
* Mogelijkheid om bijlages te zenden tot een x aantal GB (min 2GB, liefst meer is dit redelijk te stellen)?
Is er zoiets dergelijks?
In het ergste geval zou ik er niet direct een heel groot probleem mee hebben om een 10 euro's + p. jaar te betalen?
.Ik zoek voor bepaalde facetten een ander Email merk, account of hoe heet zoiets.
Iets wat:
* Me de mogelijk geeft een X aantal tientallen emails over te zetten/kopieren naar een nieuw account, zonder al teveel moeite/problemen vanuit hotmail.
* Geordend en netjes en makkelijk en overzichtelijk kan laten mappen,ordenen en gebruiken.
* Mappen in mappen aanmaken, zou helemaal fijn zijn.
* Mogelijkheid om bijlages te zenden tot een x aantal GB (min 2GB, liefst meer is dit redelijk te stellen)?
Is er zoiets dergelijks?
In het ergste geval zou ik er niet direct een heel groot probleem mee hebben om een 10 euro's + p. jaar te betalen?

.
en heb nog 2 gmails eentje voor ebay/marktplaats en een andere voor spam/forums