XXL Nutrition

Nieuw Email account

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Dat Hotmail is echt een ramp op het gebied van ge-ordend en netjes mappen en werken en soms met terugwerkende kracht te ordenenen :(.

Ik zoek voor bepaalde facetten een ander Email merk, account of hoe heet zoiets.

Iets wat:

* Me de mogelijk geeft een X aantal tientallen emails over te zetten/kopieren naar een nieuw account, zonder al teveel moeite/problemen vanuit hotmail.

* Geordend en netjes en makkelijk en overzichtelijk kan laten mappen,ordenen en gebruiken.

* Mappen in mappen aanmaken, zou helemaal fijn zijn.

* Mogelijkheid om bijlages te zenden tot een x aantal GB (min 2GB, liefst meer is dit redelijk te stellen)?

Is er zoiets dergelijks?
In het ergste geval zou ik er niet direct een heel groot probleem mee hebben om een 10 euro's + p. jaar te betalen?

Waarom gebruik je niet gewoon je hotmail account in Microsoft Outlook? Binnen in Outlook kan je alles wel ordenen volgens mij. Bijlages verzenden van meer dan 2GB gaat sowieso niet lukken. Geen enkele e-mail provider kan zoveel versturen, en ook al was het mogelijk, dan kon niemand het ontvangen en zou het uren duren om 1 mailtje te verzenden.

inderdaad alles laten binnenlopen met Microsoft Outlook of Outlook Express.
Dan kan je berichtregels maken dan bv. binnenkomende mailtjes van dit forum
direct verplaatst worden naar een bepaalde map en dus niet in je inbox staan.
Als je dan gaat kijken in die bepaalde map, staat alles al mooi bij elkaar.

Bijlagen versturen zal tot max. +/- 10MB zijn, afhankelijk van de provider.
Bij Telenet weet ik dat het ongeveer 10MB per e-mail zal zijn.

Wil je grotere bestanden versturen, kan je altijd met www.yousendit.com werken.

kerel, een "bijlage" van 2 gb :s

gmail ?

imo is gmail de beste vervanger, max bijlagen van 25mb

http://www.gmail.com zei:
Google's benadering van e-mail.

Gmail is een nieuw soort webmail, opgezet met het idee dat e-mail intuïtiever, efficiënter en simpel kan zijn. En misschien zelfs leuk om te gebruiken. Met Gmail beschik je namelijk over:

Minder spam
Weer ongewenste berichten uit je Postvak IN met de vernieuwende technologie van Google.

Mobiele toegang
Lees je Gmail-berichten op je mobiele telefoon door in de webbrowser van je mobiele telefoon naar http://gmail.com/app te gaan. Meer informatie

Veel ruimte
Met meer dan 7351.846393 MB gratis opslagruimte tot je beschikking, hoef je nooit meer berichten te verwijderen.

wat dacht je van de mail faciliteiten van je ISP waar je toch al voor betaald?!?!

Dat Hotmail is echt een ramp op het gebied van ge-ordend en netjes mappen en werken en soms met terugwerkende kracht te ordenenen :(.

Ik zoek voor bepaalde facetten een ander Email merk, account of hoe heet zoiets.

Iets wat:

* Me de mogelijk geeft een X aantal tientallen emails over te zetten/kopieren naar een nieuw account, zonder al teveel moeite/problemen vanuit hotmail.

* Geordend en netjes en makkelijk en overzichtelijk kan laten mappen,ordenen en gebruiken.

* Mappen in mappen aanmaken, zou helemaal fijn zijn.

* Mogelijkheid om bijlages te zenden tot een x aantal GB (min 2GB, liefst meer is dit redelijk te stellen)?

Is er zoiets dergelijks?
In het ergste geval zou ik er niet direct een heel groot probleem mee hebben om een 10 euro's + p. jaar te betalen?

Gmail

Is gmail al gezegd?

ofwel moet je Jie-Male eens proberen of zoiets

gmail heeft geen mappen, laat staan geneste mappen ;).

• Topic Starter Topic Starter
Het is me inmiddels duidelijk dat het min. 2 GB verhaaltje niet gaat lukken tav. dit als bijlage te verzenden.

Waarschijnlijk zal ik hiervoor een apart verzendsite of zo moeten hebben?
Yousend of zo? Iets wat me mogelijkheden geeft om grote bestanden naar iemand te verzenden.

Als er met Gmail geen mappen kan worden gemaakt (?) dan valt het wat mij betreft sowieso al af. Ge-ordend en netjes werken is voor mij super belangrijk en helemaal binnen zoiets.

Nog andere alternatieven of opties?

Volgens mij zijn er niet te veel mailservers die bijlagen groter dan 50mb binnenkomend accepteren. Dus zelfs als je het op de een of andere manier voor elkaar zou krijgen, heb je er nog niks aan

Bij gmail kan je sinds kort labels gebruiken om ze te 'ordenen'
Maargoed je zou gmail kunnen nemen met thunderbird, dan is het ook opgelost.

sinds kort? labels zaten er altijd al in, dit als vervanging van mappen.
het is sinds kort dat labels zich meer als mappen gedragen.. alsin, niet zichtbaar in de standaard view.

via een upload site plaatsen, en degene voor wie het is de link sturen en na download verwijderen.

wat dacht je van de mail faciliteiten van je ISP waar je toch al voor betaald?!?!

Waardeloos als je van provider switched is je email ook meteen weg en mag je een nieuwe zoeken.. alles veranderen en iedereen op de hoogte stellen bleh nee niet voor mij

Gebruik hotmail voor msn/mail, mail check ik in een email programma genaamd 'Mail' ja mac :p en heb nog 2 gmails eentje voor ebay/marktplaats en een andere voor spam/forums

Terug
Naar boven