Fitness Seller

nieuw kuurtje!!!

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
ben woensdag begonnen met mijn nieuwe kuur kzal de resultaten hier melden en maandag ga ik wat voor fotos maken. en tijdens en na de kuur nog een paar.

mijn kuur bestaat uit
week
1/10 750mg sust
1/10 300 deca
1/4 40mg dianabol

alleen twijfel ik nog een beetje over mijn voeding

neem nou sinds ik begonnen ben
1000gram koolydraten
400gram ewit
vet weet ik niet zal niet zoveel zij

koolydraten bestaan grootendeels uit rijst spageti 100gram uit druivensuiker naar de training.

eiwit bestaat uit kip vis gehakt ewit schakes

wat vinden jullie ervan betrefd de voeding te veel te weinig?

Ziet er goed uit, maar missch de test op 500 houden en de deca naar 400 brengen :thumbs:

dude en jij bent 18 ?? lol ben dan benieuwd naar je foto's :D

160kg bench voor een 18-jarige....RESPECT...

dude veel succes ermee!
voeding klinkt ok
1000gram kh = 4000kcal
400gram eiwit= 1600kcal
met je vet erbij een dikke 6000, gaat dus helemaal goedkomen!!

benieuwd naar je pics
160bench :eek: idd

Ben benieuwd hoeveel je hier mee gaar halen. Ik zal de calorien lekker hoog houden, want je bent behoorlijk droog (dit is toch geen wedstrijdvoorbereiding?)

Ben ook heel benieuwd naar je foto's, ga je trouwens nog een cycle log maken?

Succes in ieder geval :thumbs:

Ik vind de dosering toch wat fanatiek gezien je leeftijd, maar alsvast sterkte met de kuur :thumbs:

Ik wacht nieuwsgierig af op je pics. Veel succes!

Je voeding ziet er goed uit.Wat betreft de kuur,ziet er niet slecht uit,ik zou het doortrekken tot 12 weken,gezien je leeftijd de test op 500mg,de deca op 400mg deze kan je ook vervangen door boldenone,de dianabol doortrekken naar 6 weken.Good luck!

!!BarmaN!! waarom ga je eigenlijk voor deca?
zou je die niet hoger zetten. (ook ff rekening houdend met je kuurverleden...)

zou 750 test doen 400 deca succes met je kuur

kuurtje lijkt me opzich wel ok, maar ik zou voor 400mg deca gaan.
ik weet niet wat je in het verleden genomen hebt, maar 750 sustanon is wel redelijk hoog voor iemand van 18jaar.
wel is sustanon de minst lever schadelijke van alle testo,s dus de keuze ervan vindt ik goed alleen de dosering vrij hoog gezien je leeftijd.
ik zou je wel aanraden een goede nakuur tenemen.

qua voeding las ik dat iemand schreef dat je tegen de 6000 kcal aan moet gaan zitten BULLSHIT of je moet zo vet als een varken willen worden, maar dat lijkt me sterk.
aankomen is leuk, maar het is leuker als je spiermassa aankomt en zo weinig mogelijk vet.
je komt er natuurlijk niet onderuit dat je tijdens een kuur wat aan komt in de vorm van vet en vocht, maar probeer dit niet de pan uit te laten rijzen.
6000kcal is de hoeveelheid dat je neemt tijdens een goede sth kuur.

veel succes met je kuur en ben benieuwd naar je foto,s en vorderingen.

wat jij drukt is erg veel voor je leeftijd!! top man

• Topic Starter Topic Starter
nou vanavond heeft mijn sportschool eigenaar een paar foto's gemaakt hij zet ze op een cd en zodra ik hem trug heb zal ik ze posten. met het poseren had ik nog wel wat moeite maar heb iemand gevraagt (wedstrijdbodybuilder) of hij me daar mee helpt de volgende foto's zullen duzz zobiezo beter worden dan deze. ben trouwens niet echt geript op deze foto's ookal ben ik nog maar 5 dagen bezig hou wel wat vocht vast. kracht kan ik nog niet zo merken maar behoorlijk meer pomp en trouwens al 3kg aangekomen. haha in 5dagen. heb vandaag in mijn schouder geinjecteerd veel relaxter dan in de glutes. had er verder weinig last van kon nog goed trainen.
kan niet wachten tot de lange esters van de sustanon en de deca inkicken!!!

wel, toekomstig mr. olympia, moet zeggen dat je er serieus mee bezig bent!!
Je hebt in ieder geval de juiste contacten, dat blijkt. 3kg zal inderdaad vnl. vocht zijn, das wel minder voor de pics!! desondanks nog steeds erg benieuwd...!!
hoop dat het wat zal worden met je wedstrijdvoornemens. succes ermee, keep us informed!!

!!BarmaN!! zei:
ben woensdag begonnen met mijn nieuwe kuur kzal de resultaten hier melden en maandag ga ik wat voor fotos maken. en tijdens en na de kuur nog een paar.

mijn kuur bestaat uit
week
1/10 750mg sust
1/10 300 deca
1/4 40mg dianabol

alleen twijfel ik nog een beetje over mijn voeding

neem nou sinds ik begonnen ben
1000gram koolydraten
400gram ewit
vet weet ik niet zal niet zoveel zij

koolydraten bestaan grootendeels uit rijst spageti 100gram uit druivensuiker naar de training.

eiwit bestaat uit kip vis gehakt ewit schakes

wat vinden jullie ervan betrefd de voeding te veel te weinig?

je haalt eiwit uit gehakt!!
gehakt is bagger daar zit veel vet en andere troep in die je met het blote oog niet ziet (afvalvlees) rest verwerking.

zoek je eiwitten inderdaad in vis en roodvlees en eieren en shakes.
koolhydraten uit pasta werken wat langer dan uit rijst.

18 Jaar?? ???
Wel een beetje te jong om nu al te kuren, maar goed daar is het toch al te laat voor.
Ik zou je bovenkant borst wat meer aandacht geven die vind ik wat achter liggen en volgens mij liggen je lats ook wel wat achter.
Verder ziet het er wel goed uit Bro.
Succes met je kuur

Laatst bewerkt:
Voor iemand die al aan z'n derde kuur begint vindt ik 't vrij weinig. OK, je hebt de massa, maar zelf heb ik ook die lats en een borst met meer seperatie. (Natural) Naja, massa is er in ieder geval wel. :thumb:

Terug
Naar boven