AndroidHealthClinic

nieuw kuurtje

Petrico

Novice
Waardering
0
na er een tijdje uit gelegen te hebben (en dat voor het eerst in 10 jaar) zijn we weer volledig in de training gevlogen, het gaat terug goed en de gewichten stijgen terug flink, en nu komt de kriebel natuurlijk weer op nogeens een kuurtje te doen :)

Ik dacht aan het volgende om er terug wat massa bij te plakken, en toch wat (nieuw) opgestapeld vet te dumpen :D

1 - 12 weken sust
1 - 10 weken tren
1 - 10 weken primo
10 - 16 masteron + winny

nakuur van aromasin en nolva

Primo wel langer doen

ik zou zelf persoonlijk eerst zo veel mogelijk vet Naturel er af halen man. en daarna pas extra vet er af halen met evt kuurtje. maar als je het toch gebruikt wens je veel suc 6 man :)

Voeg eens je voeding en eetschema bij.. gr

Laatst bewerkt door een moderator:
na er een tijdje uit gelegen te hebben (en dat voor het eerst in 10 jaar) zijn we weer volledig in de training gevlogen, het gaat terug goed en de gewichten stijgen terug flink, en nu komt de kriebel natuurlijk weer op nogeens een kuurtje te doen :)

Ik dacht aan het volgende om er terug wat massa bij te plakken, en toch wat (nieuw) opgestapeld vet te dumpen :D

1 - 12 weken sust
1 - 10 weken tren
1 - 10 weken primo
10 - 16 masteron + winny

nakuur van aromasin en nolva

Zou makkelijk zijn als je de doseringen erbij zet.

Iig ben ik het met Navy eens; veel te veel middelen voor een simpel come-back kuurtje. Hoe weet je dan in godsnaam wat wel voor je werkt en wat niet, wat je volgende keer kan blijven gebruiken en wat voor jou geen toegevoegde waarde heeft...

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Als doel hebben om massa te pakken EN vet te dumpen, is gedoemd om te mislukken. Kies één duidelijk afgebakend doel waar je je pijlen op richt.

Midden in een kuur twee ogenschijnlijk tegenstrijdige doelen nastreven en daardoor telkens concessies doen, is beide doelen net niet bereiken.

Ga eerst laag in je vet zitten, zodat je een beetje speelruimte hebt bij het massa pakken...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven