Fitness Seller

Nieuw kuurtje

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
Waardering
85
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Hoi allemaal,

Ik heb de afgelopen 2 jaar reeds 2 keer gekuurd. Eerst winny orals, best wel wat droge spiermassa gegained, daarna winny injects ook leuk resultaat.

Maar nu wil ik een echt wat steviger kuurtje pakken.

Zat te denken aan TestE met nog iets erbij, maar wat adviseren jullie mij?
Graag iets waar je niet te veel vocht vast houd (geen deca). Liefst ben ik droog gespierd, massa hoeft niet overdreven... Misschien primo?
Liefst natuurlijk minste bijwerkingen.

En hoeveel zal ik dan zetten 500mg testE e/w?

Hoi allemaal,

Ik heb de afgelopen 2 jaar reeds 2 keer gekuurd. Eerst winny orals, best wel wat droge spiermassa gegained, daarna winny injects ook leuk resultaat.

Maar nu wil ik een echt wat steviger kuurtje pakken.

Zat te denken aan TestE met nog iets erbij, maar wat adviseren jullie mij?
Graag iets waar je niet te veel vocht vast houd (geen deca). Liefst ben ik droog gespierd, massa hoeft niet overdreven... Misschien primo?
Liefst natuurlijk minste bijwerkingen.

En hoeveel zal ik dan zetten 500mg testE e/w?

500 testE 12 weken en kickstart 50mg winny voor 4 weken,

nakuur14-17 20mg nolva.

Primo kan ook maar is best duur,is 100mg/ml en moet je al 600mg van zetten:rolleyes:

500 testE 12 weken en kickstart 50mg winny voor 4 weken,

nakuur14-17 20mg nolva.

Primo kan ook maar is best duur,is 100mg/ml en moet je al 600mg van zetten:rolleyes:

+1

Ben zelf wel van mening dat na 8-10 weken er nog maar weinig gebeurd en dat je dan beter off kan gaan.

1-4 Winny 50mg/d
1-12 Test 500mg/w
1-12 Mast 600mg/w

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt!
En die winny zal ik daarvan orals of injects voor nemen? Winny kan je denk ik niet mixen met de test he? Maar anders moet ik weer zoveel injects zetten daar had ik juist geen behoefte aan dit kuurtje, maar als het moet moet het!

En wat is precies de toevoeging van mast? Wat zijn de voordelen cq nadelen daarvan.. Ik lees dat je daar best wel veel acne van kan krijgen :(

Orals + Injects winny is precies hetzelfde, even zwaar voor de lever. Keus is makkelijk dan dus. ;) Vooral omdat je de injects zovaak moet zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Oke injects dus! :p haha nee dan ga ik voor orals, alleen wat mij verteld is dat orals wel iets schadelijker zijn omdat ze 2x langs je lever komen en injects maar 1x. Maar dat terzijde

Zijn er nog andere leuke opties voor mij? Iets met sust of tren of is dat te zwaar? Wil echt droog blijven weinig vocht en liefst weinig kans op acne!

Terug
Naar boven