AndroidHealthClinic

Nieuw kuurtje

BE74656

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Het wordt nog eens tijd voor een nieuw kuurtje (nr.3) lijkt me. Volgend kuurtje op het oog, graag jullie meningen, eventuele verbeteringen, tips, ...

Testo/Deca kuur
Wk 1-4: Dianabol 40 mg/dag
Wk 1-10: Testosteron Enanthate 500 mg/week
Wk 1-10: Nandrolone Decanoate 400 mg/week
Wk 13-16: Nolvadex 20 mg/dag

De Nandrolone kan ik eventueel ook vervangen door Boldenone 500mg/wk

Als sommigen ook een idee hebben voor een goede cutkuur, laat maar weten!

Mooie kuur toch, als je al bold neemt zul je die beter op 16 weken zetten.
En een kuur met deca vind ik niet echt een cutkuur, dan kun je beter tren/primo/mast toevoegen, nu heb je een bulkkuur, maar wel een goede imo.

misschien hcg laten meelopen.

Deca twee weken eerder stoppen dan de test. Nakuur week eerder starten. Bold is niet nodig bij deze kuur vind ik.

lekker laten zo, tenzij je net deca hebt gebruikt, dan zou ik bold doen.
en indd hcg mee laten lopen in je kuur en erna hmg met nolv.

cutkuur:
test prop
tren of mast

Testo/deca, daar ga je echt geen bold bij doen, maar dat is mijn mening. Je hebt al een goede kickstart met dianabol + 2 uitstekende massabouwers.

Bold daar aan toevoegen lijkt mij een beetje overkill.

Enneeuh, onderaan staat dat je ineens over een cutkuur begint. Wil je nou uiteindelijk bulken of cutten? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Testo/deca, daar ga je echt geen bold bij doen, maar dat is mijn mening. Je hebt al een goede kickstart met dianabol + 2 uitstekende massabouwers.

Bold daar aan toevoegen lijkt mij een beetje overkill.

Enneeuh, onderaan staat dat je ineens over een cutkuur begint. Wil je nou uiteindelijk bulken of cutten? :rolleyes:

Ik ben er nog niet volledig uit, mijn voorkeur gaat wel eerder uit naar de bulk op dit moment. Natuurlijk, een beetje info verkrijgen voor een volgende kuur kan nooit kwaad :p

Terug
Naar boven