XXL Nutrition

nieuw kuurtje

pjpoutlaw

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
118kg
Vetpercentage
28%
hey mensen ik wil deze week weer gaan starten als volg
week1/5 150mg eod test prop
week1/12 500 test etanaat
week1/10 400 deca

na kuur is nolva clomid en hcg
nou zat ik er aan te denken aan t eind er winny bij te pakken maar ik zit nog op 17%vet dus weet niet of dit waarde heeft en de test prop is op olie basis maar ik dag altijd dat ie alleen op water basis is weet hier iemand iets van alvast bedank gr pee

testprop is altijd op oliebasis. testsuspensie is op waterbasis. je kunt gewoon 1 vial testprop kopen en inzetten in wk 1-3 op 100mg eod. Scheelt je weer een paar euro's ;)

Na de 3e wkn heb je genoeg aan je test e/deca.

Verder zou ik de hcg als voorbereiding op de nakuur nemen en de eigenlijke nakuur clomid combineren met nolva. Maar daar zijn de meningen weer over verdeeld. :)

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
testprop is altijd op oliebasis. testsuspensie is op waterbasis. je kunt gewoon 1 vial testprop kopen en inzetten in wk 1-3 op 100mg eod. Scheelt je weer een paar euro's ;)

Na de 3e wkn heb je genoeg aan je test e/deca.

Verder zou ik de hcg als voorbereiding op de nakuur nemen en de eigenlijke nakuur clomid combineren met nolva. Maar daar zijn de meningen weer over verdeeld. :)

ik heb vails van 2ml test prop maar ik had al voor iets meer als 5 weken gehaal en de clomid en nolva doe ik altijd als eind kuur wou in week 4 al starten met 500iu hcg maar bedank voor de info over de prop gr pee

pjpoutlaw zei:
ik heb vails van 2ml test prop maar ik had al voor iets meer als 5 weken gehaal en de clomid en nolva doe ik altijd als eind kuur wou in week 4 al starten met 500iu hcg maar bedank voor de info over de prop gr pee

vials van 2ml test prop???????

Terug
Naar boven