Fitness Seller

nieuw kuurvoorstel, nog aan het twijfelen

Mcvk

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ik heb begin dit jaar mijn eerste kuurtje gedaan, dit was een wintrol only kuurtje van 6 weken 40mg/pd. Leuk en aardig om eens een keer geprobeerd te hebben en uiteindelijk 3,5kg schone massa aan over gehouden. Niet helemaal verkeerd dacht ik zo, maar toch niet het echte werk.

over een poosje wil ik mijn 2de kuur beginnen waar ik ook een log van bij zal houden voor de geinteresseerden. Ik ben er alleen nog niet over uit wat ik ga doen.

Stats:
1.96m
94kg
8-9% BF
Foto huidig (lijkt alsof borst achterloopt, is niet zo, maar heb een ingevallen borstbeen)
30w8m6e.jpg

Het doel is om er zo veel mogelijk schone massa aan te plakken met zo min mogelijk vocht. Ook wil ik onder of rond de 10% BF blijven zitten. Test word zoiezo de basis, maar ik wil geen Test only kuurtje doen omdat ik vrij bang ben voor gyna en andere adrogeen gerelateerde bijwerkingen. Daarom wil ik dit stacken met een anabool die niet tot nauwelijks aromatiseert en omzet naar DHT. Primo vind ik te duur, dus kom dan uit op bold, mast of deca.

voorstellen:
week 1-10 250 test-e ew
week 1-10 200 Deca ew
Week 12-14 30mg nolvadex p/d

Week 1-10 250 test-e ew
week 1-11 200 mast-e ew
week 12-14 30mg nolvadex pd

Als het goed is kan ik zowel mast als deca samen met test in 1 keer zetten toch? (zelfde spuit) Aangezien het mijn eerste inject kuur word lijkt dat me het meest prettig.

Ook heb ik nog voor ongeveer 2,5 week winstrol tabs thuis liggen, kan ik deze als kickstart erbij pakken of moet ik dit dan gelijk doortrekken naar 4-6 weken en dus een nieuw potje kopen. Of beter helemaal weg laten?

Qua voeding ga ik een 500kcal boven onderhoud zitten. Voeding is op orde.

Als je geen vocht wilt, dan moet je geen deca nemen ;)
Alle op olie gebaseerde AAS kun je gewoon in 1 spuit injecteren.

Test,Tren, Mast is een lekker kuurtje zeker met jou vp

• Topic Starter Topic Starter
Test,Tren, Mast is een lekker kuurtje zeker met jou vp

Mwa tren bewaar ik wel eens voor een volgend keertje, wil het qua sides maar eens een beetje opbouwen. Test/Mast met evt winny kickstart lijkt mij wel een fijn kuurtje.

Al zit ik net te denken dat het nog wel een paar weken duurt voor ik start en ik dus al een eindje de herfst in zal lopen met deze kuur is een beetje bloated ook niet erg.

Als je geen vocht wilt, dan moet je geen deca nemen ;)
Alle op olie gebaseerde AAS kun je gewoon in 1 spuit injecteren.

Dacht ik inderdaad al een paar keer gelezen te hebben maar wilde ik even zeker weten. Dus ook als je 2 verschillende merken hebt die verschillende olien gebruiken maakt het niet uit?

Deca valt af, wil echt een middel naast de test zetten met lage oestrogene bijwerkingen. Dus dan gaat het of test/mast of test/bold worden. Evt. met winnykick

Als je mast of bold pakt zou ik wel hoger doseren dan 200/250 per week. Deca is prima op 200.

Als je mast of bold pakt zou ik wel hoger doseren dan 200/250 per week. Deca is prima op 200.

ook met de test er naast? bold/mast 400 pw?

en wat betreft de winnykick zal ik deze erbij pakken of niet, heb nog voor bijna 3 weken tabs liggen

Ik zou dan voor Bold gaan 600/12 weken.

Test 250 of 375

Winnie als kickstart 40 mg

Ik zou dan voor Bold gaan 600/12 weken.

Test 250 of 375

Winnie als kickstart 40 mg

bold 400 niet genoeg met test 250? Is mijn 2e kuur en mijn 1e inject kuur. Doe het liever wat rustiger aan in meerdere kuurtjes dan in 1 keer te hard met een hoop sides. Is toch al 650gr aas in de week, met de winstrol in de eerste weken zelfs meer.

Waarom bold doortrekken naar 12 weken? Test en bold hebben toch ongeveer dezelfde halfwaardetijd?

Aangezien dit je eerste injectie kuur is zou ik 500 test e per week nemen.

Aangezien dit je eerste injectie kuur is zou ik 500 test e per week nemen.

Hmm ben een beetje bang voor de oestrogene bijwerkingen, al zit ik gelukkig wel laag in BF. Als je er een niet aromatiserende aas naast zet dan houd dit elkaar mooi in balans toch is mijn idee.

Hmm ben een beetje bang voor de oestrogene bijwerkingen, al zit ik gelukkig wel laag in BF. Als je er een niet aromatiserende aas naast zet dan houd dit elkaar mooi in balans toch is mijn idee.

Dit is iets wat volgens mij niet klopt.
Stel, kuur 1:
500mg test e

kuur 2:
500mg test e
500mg primo

Dan gaan velen denken dat je er bij kuur twee niet bloated gaat uitzien, maar dat is niet waar. Akkoord, van de primo ga je niet opblazen, maar die primo gaat zeker niet de bloat van de test wegnemen.

Laat ik het anders zeggen, ik ben bang voor Gyno. Dit omdat ik al een aantal onderhuidse vetbultjes heb zitten. (niet onder mijn tepels BTW) dus wellicht kan ik wel een test only doen maar dan met een AI achter de hand of iets dergelijks.

Met 250 test en 200 deca zal je daar sneller last van hebben dan test-only.
Ik stel 500 test voor omdat dat een mooie eerste kuur is met niet al te veel bijwerkingen maar wat toch wel de benodigde spiermassa zal opleveren. Als je bang voor gyno bent is het handig een anti oestrogeen erbij te houden.

ik zou alleen Test-e 500 per week nemen voor je eerste kuurtje.

Terug
Naar boven