XXL Nutrition

Nieuw Lid, Kuur

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
evening y'all, te gek forum heb er ontzettend veel zinvolle informatie vandaan kunnen halen, duidelijk onderscheid met de andere fora die zich met deze prachtige sport in verband brengen :)
ikzelf train nu zo'n 4 jaar, begon bij 69kg en sprong een gat in de lucht toen
de weegschaal net de 100 aantikte, nu weeg ik 91kg en heb tot mijn spijt al 6 maanden geen ijzer aangeraakt.. ik heb besloten het weer op te pakken en wilde dat hand in hand met een nieuwe kuur gaan doen. ik ben tot het volgende gekomen en stel alle adviezen en comments op prijs!

intake:
week 1/6 dianabol 35mg/d
week 1/8 testoviron 500mg/w
week 1/8 deca 200mg/w
week 11/12 nolva 40mg/d
clomid 150mg/d
week 13/14 clomid 100mg/d

supplies:
testoviron 16 x 250mg/ml
deca 8 x 200mg/ml
dianabol 294 x 5mg
nolvadex 14 x 20mg
clomid 70 x 50mg

thanx en keep it up,

EL PRESIDENTE
'WHY AREN'T YOU SQUATTING?'

Welkom! Waarom ga je de eerste tijd niet ff naturel om de draad weer op te pakken?

Denk dat n kuur beter uitpakt wanneer je weer n tijdje routineus bezig bent geweest. Je spieren zijn het 'werken' ontwent, en als je dan door krachttoename door roids ineens meer kunt pakken dan je normaal aankunt, kan je dat mss alleen maar lelijke blessures opleveren.

Leviathan zei:
Welkom! Waarom ga je de eerste tijd niet ff naturel om de draad weer op te pakken?

Denk dat n kuur beter uitpakt wanneer je weer n tijdje routineus bezig bent geweest. Je spieren zijn het 'werken' ontwent, en als je dan door krachttoename door roids ineens meer kunt pakken dan je normaal aankunt, kan je dat mss alleen maar lelijke blessures opleveren.

Idd!
Laat die aanhechtingen er ook weer aan wennen.
Blessures zit niemand op te wachten.

• Topic Starter Topic Starter
Merci

Helemaal mee eens, ik begin morgen weer met trainen en zowiezo duurt het even om alle spullen na een uiteindelijke keuze te hebben gemaakt bij elkaar te sprokkelen (wow.. is dat nog nederlands :P) , maar ik zou comments op de kuur wel alvast erg op prijs stellen

Thanks again

EL PRESIDENTE

inderdaad eff naturel al is het maar een paar weken ... want je wint gewoon echt een paar kg's in die weken (spreek uit ervaring) maargoed over de kuur:

kuur ziet er goed uit...zou alleen de deca verhogen naar 400mg / week en omdat deca vrij laat begint te werken ook de kuur doortrekken naar minimaal 10 weken...

grt eddy

Ik vind het een uitstekende kuur, maar je zou inderdaad kunnen overwegen om het uit te breiden naar 10 weken. 't Is een klassieker, dus gaat helemaal goed komen!

Bedankt voor alle comments guys, zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van boldenone ipv deca? BigMaus wees me hierop en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. En wat betreft de dianabol, hoe waardevol schatten jullie het gebruik hiervan de eerste (4-)6 weken?

Looking forward to hear from you guys,

EL PRESIDENTE

De dboll zal snel voor kracht en massa zorgen. Helaas zal de massa grotendeels bestaan uit vocht.

Boldenone drukt minder op je HPTA dan een Deca, bovendien houdt het minder vocht vast. De winst zal dus iets minder zijn, maar wat je wint, is kwalitatief goed.

elpresidente zei:
intake:
week 1/6 dianabol 35mg/d 25mg/d voor 4 wkn!!
week 1/8 testoviron 500mg/w
week 1/8 deca 200mg/w [Zou deze wat verhogen gezien je gewicht]
week 11/12 nolva 40mg/d
clomid 150mg/d 100mg/d
week 13/14 clomid 50mg/d
Voor de rest sluit ik mijn eigen bij de rest aan nog ff wachten en laat je lichaam er weer aan wennen!!

Welkom!

Welkom heten mag in het andere forum als de topicstarter daarvoor een topic wilt aanmaken.

Yo Elpresidente, toevallig fan van de gruwelijkie film "Salo"??

Lieve mensen ik stel het warme welkom zeer op prijs maar hoop met deze post comment op de beschreven kuur in te winnen! Salo? Waar gaat het over? Er gaat geen lampje branden.. pm me about this :P KUUR COMMENTS ONLY IN THIS POST :D

Terug
Naar boven