Fitness Seller

Nieuw lid: YDG

Blijven gaan zou ik zeggen. Misschien je kcal iets omhoog gooien, want je zou al verder kunnen staan.

BF is zeker goed, aan een schatting ga ik mij niet wagen.

Goed dat je de benen er nu bij pakt.

Post ook eens je trainingsschema en voeding anders.

Welke ben jij?

Welkom kerel.
Ga je benen niet verwaarlozen, train ze mee!!

Fototje ''bowie3.jpg'' bevat een wel heel stoer kijkende jongen.

Verder best goed fysiek, doorknallen en benen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Trainingsschema... Varieerde de laatste tijd van week tot week (Hoeveel x ik ging enzo...) Maar ik doe altyd: Borst/Buik, Rug/Schouder, Biceps/Triceps, en dan wil ik er nog beentjes bijpakken nu.
Nu zit ik wel een maand stil dmv examens.

Een voedingsschema heb ik niet echt, ik eet gewoon wanneer ik honger heb, en zoveel mogelijk, doch lukt bijkomen niet echt meer!:o De eerste maanden dat ik trainde nam ik Mass Gainer, daarna Turbo Mass Gainer (Ik vond dat dat wel hielp eigenlijk...), en dan raadde die verkoper me Mammooth aan, gevolg was dat ik wel bijkwam, maar gewoon dik werd en men buik naar de *** ging. Heb nooit nog shakes gepakt sindsdien.

Mammooth is een suikerbom man. Je hebt die shakes ook allemaal niet nodig. Het enige wat handig is, is caseïne voor 's avonds. Of wat whey/BCAA/EAA bij het opstaan, voor en/of na de training.
Voor de rest veel koolhydraten ook eten; er is rijst, pasta, aardappelen, havermout,... keuze genoeg.

Ziet er zeker netjes aan. Maar die gozer van foto 1. STAY OFF THE WEED!

Je eet veel te weinig.

Goe bezig manne ! :)

.

Laatst bewerkt:
LOL 50 cent poster

wel goed bezig btw.

Ik eet nochtans veel (denk ik...), maar zoals ik zei, kom amper bij... Soms een tip voor me zodat ik bij kan komen maar men vorm die ik nu heb behoud? (Dus gewoon uitzetten met de spieren die ik nu heb).

Of moet ik gewoon de raad van luvQvist volgen?

Ja als je denkt dat je veel eet eet je te weinig, als je weet dat je veel eet (en hoeveel) dan zit je goed. Gewoon langzaam aankomen dan word je niet vet. Maar niet te langzaam want dat is zonde.

niet slecht, weldroog

meer eten is de boodschap

good luck!

.

Laatst bewerkt:
Je hebt geen supplementen nodig om gewicht bij te komen, zeker niet als je 65kg weegt.

Je denkt dat je veel eet, maar dat is duidelijk niet zo, anders had je wel meer gewicht bijgekomen op die 14maanden. Eet 6keer per dag en doe daar 2liter melk bij. Ikzelf drink magere, maar je kan een tijdje volle drinken. Vertrouw me, dan zal je wel een pak bijkomen. Begin dan ook met squatten en deadliften en je bent vertrokken.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven