Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainingsschema... Varieerde de laatste tijd van week tot week (Hoeveel x ik ging enzo...) Maar ik doe altyd: Borst/Buik, Rug/Schouder, Biceps/Triceps, en dan wil ik er nog beentjes bijpakken nu.
Nu zit ik wel een maand stil dmv examens.
Een voedingsschema heb ik niet echt, ik eet gewoon wanneer ik honger heb, en zoveel mogelijk, doch lukt bijkomen niet echt meer!De eerste maanden dat ik trainde nam ik Mass Gainer, daarna Turbo Mass Gainer (Ik vond dat dat wel hielp eigenlijk...), en dan raadde die verkoper me Mammooth aan, gevolg was dat ik wel bijkwam, maar gewoon dik werd en men buik naar de *** ging. Heb nooit nog shakes gepakt sindsdien.
Ziet er zeker netjes aan. Maar die gozer van foto 1. STAY OFF THE WEED!

Ik eet nochtans veel (denk ik...), maar zoals ik zei, kom amper bij... Soms een tip voor me zodat ik bij kan komen maar men vorm die ik nu heb behoud? (Dus gewoon uitzetten met de spieren die ik nu heb).
Of moet ik gewoon de raad van luvQvist volgen?
Ja als je denkt dat je veel eet eet je te weinig, als je weet dat je veel eet (en hoeveel) dan zit je goed. Gewoon langzaam aankomen dan word je niet vet. Maar niet te langzaam want dat is zonde.
Haha, dat ben ik idd zelf... Waarom zeg je dat ik van de wiet moet blijven? Zie ik er zo gedrogeerd uit dan?Ik rook niet eens.
![]()