AndroidHealthClinic

Nieuw mobieltje kopen

manofsteel

Competitive Bodybuilder
Waardering
33
Ik ben van plan een nieuw mobieltje te kopen.
Ik heb m'n oog laten vallen op deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De LG KG800 White

Weet iemand of deze telefoon wat is qua kwaliteit? Ik vind hem er wel cool uitzien.

Mijn tip: koop de LG met 5 megapixel cam, de samsung D900 of de SE k800i cybershot ;)

Mijn tip: koop de LG met 5 megapixel cam, de samsung D900 of de SE k800i cybershot ;)

samsung D900

SE k800i

Vind ze niet echt super mooi.

@ TS: is de motorlola RAZR v3i niet wat voor je? super plat, uitbreidbaar geheugen,
1.3 megapixel.

Ook in zwart:

( beetje vaag vervormd dit plaatje.. )

Kweet niet welke k800i dat is, maar die ziet er anders uit als mijne :p
Hele fijne telefoon, niet gigantisch groot, stylisch, hele goede pics [3,2 megapixel xenon flitser], 2e cam aan voorkant en erg goed geluid. Prijs valt ook mee. [64 mb geheugen standaart, uitbreidbaar tot...veel :p]

edit: ik vind de RAZR niet echt super. Wel plat en goedkoop, maar slechte cam, 5 mb standaart geheugen, geluid is slechter als van de voorgenoemde. [maat van me heeft de RAZR]

Kweet niet welke k800i dat is, maar die ziet er anders uit als mijne :p
[Link niet meer beschikbaar]
Hele fijne telefoon, niet gigantisch groot, stylisch, hele goede pics [3,2 megapixel xenon flitser], 2e cam aan voorkant en erg goed geluid. Prijs valt ook mee.

Die ziet er wel beter uit, maar de Motorola RAZR is super plat echt handig.

• Topic Starter Topic Starter
Die k800i is idd ook wel mooi, hoe groot/plat ie is maakt me niet zo erg veel uit. Als ie er maar een beetje mooi uitziet, goeie kwaliteit heeft en dat ie genoeg opties heeft :)

Ik zou voor een Nokia 8800 gaan:cool:

Ik moet me ook binnekort een nieuw mobieltje aanschaffen.
Persoonlijk vind ik die motorola RAZR v3i superhandig, knap.

Net als jonko de K800i gehaald, dacht wat maakt het uit en in een half uur had ik hem voor 1 cent.

lekker toestel al zitten er wel kleine dingen aan die niet goed zijn volgens mij, baterij is heel snel leeg en tijdens het radio luisteren maakt hij hele irri pieptoontjes, hele hoge.

Terug
Naar boven