XXL Nutrition

nieuw product tegen acne Vilantae?

davedejong

Dutch Bodybuilder
Waardering
2
zat even rond te surfen kwam ik dit tegen.

Een nieuw product tegen acne iemand ervaringen, op de site ziet het er wel oké uit.Maar ben toch bang dat het weer geld weggooien is daarom graag reacties of ervaringen over dit product?

site is Vilantae zet de talgproductie op een laag pitje

dit schijnt ook te helpen ernaast is zelfde met benzp ik d8 dat je dat al1 op recept kon krijgen bij apotheek...

link Niks werkt beter tegen ontstekingen dan de Cold Fusion-acnebehandeling

Niet goed, geld terug gedurende 90 dagen
• Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop, kun je Vilantae binnen 90 dagen terugsturen. Je krijgt dan al je geld terug, zelfs als de potjes leeg zijn. Er worden geen vragen gesteld, want zo besparen we op verzendings- en verwerkingskosten.

Instructies voor retourzendingen:

Stuur de lege/gedeeltelijk lege/ongeopende potjes terug naar:

Evolution-X
Eindervoetpad 7
6461DC Kerkrade
The Netherlands

Ik vind dit toch wel heel erg serieus klinken .., AUB REACTIES

Mocht je het bestellen oid, hoop ik dat je mij een PM stuurt met je ervaringen. Klinkt allemaal erg goed ;)

probeer het zou ik zeggen, als je toch je geld terug kunt krijgen..

Heb zo'n potje hier staan...Erg duur en de eerste pot had iig geen effect bij mij...Overigens achtelijk veel slikken, 20 pillen per dag en je gaat aan de schijterij:eek: Zit nu dan ook aan de roaccutane...

Van deze fabrikant is er ook exact zo'n supplement met zink en de magische co-factor toegevoegd die alleen zij kunnen leveren.

Als je het mij vraagt bekende middelen in een verkoop-jasje

Laatst bewerkt:
Pro activ liijkt me toch beter. Pro activ heeft ook zon money back guarentee. maar ja klinkt wel ongeloofwaardig je geld terug krijgen zelfs als het potje helemaal leeg is

Terug
Naar boven