davedejong
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
zat even rond te surfen kwam ik dit tegen.
Een nieuw product tegen acne iemand ervaringen, op de site ziet het er wel oké uit.Maar ben toch bang dat het weer geld weggooien is daarom graag reacties of ervaringen over dit product?
site is Vilantae zet de talgproductie op een laag pitje
dit schijnt ook te helpen ernaast is zelfde met benzp ik d8 dat je dat al1 op recept kon krijgen bij apotheek...
link Niks werkt beter tegen ontstekingen dan de Cold Fusion-acnebehandeling
Niet goed, geld terug gedurende 90 dagen
• Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop, kun je Vilantae binnen 90 dagen terugsturen. Je krijgt dan al je geld terug, zelfs als de potjes leeg zijn. Er worden geen vragen gesteld, want zo besparen we op verzendings- en verwerkingskosten.
Instructies voor retourzendingen:
Stuur de lege/gedeeltelijk lege/ongeopende potjes terug naar:
Evolution-X
Eindervoetpad 7
6461DC Kerkrade
The Netherlands
Ik vind dit toch wel heel erg serieus klinken .., AUB REACTIES
Een nieuw product tegen acne iemand ervaringen, op de site ziet het er wel oké uit.Maar ben toch bang dat het weer geld weggooien is daarom graag reacties of ervaringen over dit product?
site is Vilantae zet de talgproductie op een laag pitje
dit schijnt ook te helpen ernaast is zelfde met benzp ik d8 dat je dat al1 op recept kon krijgen bij apotheek...
link Niks werkt beter tegen ontstekingen dan de Cold Fusion-acnebehandeling
Niet goed, geld terug gedurende 90 dagen
• Als je niet 100% tevreden bent met je aankoop, kun je Vilantae binnen 90 dagen terugsturen. Je krijgt dan al je geld terug, zelfs als de potjes leeg zijn. Er worden geen vragen gesteld, want zo besparen we op verzendings- en verwerkingskosten.
Instructies voor retourzendingen:
Stuur de lege/gedeeltelijk lege/ongeopende potjes terug naar:
Evolution-X
Eindervoetpad 7
6461DC Kerkrade
The Netherlands
Ik vind dit toch wel heel erg serieus klinken .., AUB REACTIES

Zit nu dan ook aan de roaccutane...