AndroidHealthClinic

Nieuw schema..

Timba055

Novice
Waardering
0
Hallo,
Heb ff nieuw schema gemaakt, en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Doel: Beetje onderhoud, hoop ook wat te gainen.
Stats:
Lengte: 196Cm
Gewicht: 91-92KG
Leeftijd: 20 Jaar
Vet Percentage: Nooit goed gemeten, meesten denken ~14%

Ohjah, al die BSN producten die erbij staan had ik nog staan. Moet eind dit jaar op..
Voor een jaar terug ben ik daar flink mee opgelicht, zowel prijs als gebruik, 25++%BF zou Nitrix, Cellmass, No-Explode, en syntha 6 perfect voor me zijn. Stelletje idioten... Maargoed dat vreet ik nu allemaal wel op :P

Bijlagen

Laatst bewerkt:
ik zie dat je nogal zwaar bent, en groot.

je onderhoud zal dus wel hoger liggen dan 3000. je eet dus ongeveer op onderhoud, en misschien zelfs eronder. ik zou toch wat meer eten.

bereken iig je onderhoud eens

• Topic Starter Topic Starter
ik zie dat je nogal zwaar bent, en groot.

je onderhoud zal dus wel hoger liggen dan 3000. je eet dus ongeveer op onderhoud, en misschien zelfs eronder. ik zou toch wat meer eten.

bereken iig je onderhoud eens

Mijn onderhoud ligt tussen 3100-3200. Zit daartussen, is ook de bedoeling om +- 2 maand op onderhoud te eten. Dus na de zomer een flinke bulk te gaan doen.

Heb erg lang rond 2500kcal gezeten, Bedoeling is rustig opbouwen en kijken hoe het gaat.

Ik kom uit op een onderhoud van ongeveer 3400, dus die 3100 kan best (als je wat wilt afvallen tenminste). Als je wilt gainen moet er meer bij (denk 3600-3800 zoiets).

Hoop boterhammen zeg. 3 maaltijden achter elkaar met boterhammen, totaal 12. Ik moet er zelf niet aan denken. Eet ik liever 2 porties havermout, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Je mag wel een flink schep extra groente eten, 50 gram is echt een lachertje. Verder zijn je ratio's ok (30/50/20). Oh en een stuk fruit of 2 per dag kan ook geen kwaad. :)

Terug
Naar boven