XXL Nutrition

Nieuw schema

MarkB1981

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
87kg
Na een tijd lang onder mijn behoefte te eten (zo'n 2200 kcal), merk ik nu dat ik door het intensiever sporten meer cheat.
Daarom heb ik nu een nieuw schema waarbij ik eigenlijk als doel heb om te clean bulken.
Op dit moment train ik 2x in de week fullbody en probeer ik nog 2x in de week te hardlopen.

Ik ben 1.92 lang en weeg 87 kilo.
Ik heb niet echt een idee van mijn vetpercentage. Zal rond de 15% liggen schat ik.

Wat denken jullie van onderstaand schema?
Ik probeer zoveel mogelijk (muv multivitamine en omega3 capsules) alles uit normale voeding te halen.

2wnryx1.jpg

Laatst bewerkt:
Goed schema. Ik zou persoonlijk op rustdagen iets lager in vet gaan zitten. succes!

• Topic Starter Topic Starter
Het makkelijkst zou zijn om dan de banaan van 19:30 uur alleen op trainingsdagen te pakken?
Of moet ik nog lager gaan zitten?

Is de essentie van het cleanbulken echt dat je op trainingsdagen meer eet dan op niet-trainingsdagen?

Iemand nog een antwoord op mijn vraag?

Is het voldoende om de banaan van 19:30 uur achterwege te laten op niet trainingsdagen.
De essentie van cleanbulken is alleen meer eten op dagen dat je traint?

Mijn doel is om spiermassa te winnen, zonder vetter te worden.
Maar doordat ik nu ook meer ga hardlopen, verwacht ik sowieso niet heel veel vetter te worden.

Hardlopen gaat niet veel meer effect hebben je kan net zo goed minder gaan eten (tenzij je conditie wil krijgen)IMO kun je better iets lager in eiwitten gaan en hoger in kolydraten 2,4 eiwitten per lean bodyweight is meer dan genoeg.

Hardlopen doe ik inderdaad voor mijn conditie en ook omdat ik in september met 4 vrienden de strongmanrun ga lopen.
Dus dat hoort er bij als ik niet af wil gaan tegenover mijn vrienden haha.

Terug
Naar boven