mndc
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag over een nieuw schema. Ik train nu een tijdje met een vierdaags splitschema:
1. Borst, triceps, schouders
2. Rug, biceps, benen
3. Borst, triceps, schouders
4. Rug, biceps, benen
Maar hier is natuurlijk een aantal problemen mee, vooral dat ik probeer niet te lang bezig te zijn (max. vijf kwartier) maar aan de andere kant heb ik voor mijn gevoel niet genoeg tijd om alle spiergroepen optimaal te trainen(Of ligt dit aan een te lage intensiteit?)
Hebben jullie ideeen voor een ander schema? Zelf had ik in gedachte
1. Borst
2. Rug
3. Schouders
4. Armen
5. Benen
zodat ik op die manier één spiergroep per keer goed uit kan putten en ze veel tijd kan geven om te herstellen, terwijl ik ook niet in problemen kom met de tijdsduur van een training.
Graag jullie ideeen en bij voorbaat dank.
Ik heb een vraag over een nieuw schema. Ik train nu een tijdje met een vierdaags splitschema:
1. Borst, triceps, schouders
2. Rug, biceps, benen
3. Borst, triceps, schouders
4. Rug, biceps, benen
Maar hier is natuurlijk een aantal problemen mee, vooral dat ik probeer niet te lang bezig te zijn (max. vijf kwartier) maar aan de andere kant heb ik voor mijn gevoel niet genoeg tijd om alle spiergroepen optimaal te trainen(Of ligt dit aan een te lage intensiteit?)
Hebben jullie ideeen voor een ander schema? Zelf had ik in gedachte
1. Borst
2. Rug
3. Schouders
4. Armen
5. Benen
zodat ik op die manier één spiergroep per keer goed uit kan putten en ze veel tijd kan geven om te herstellen, terwijl ik ook niet in problemen kom met de tijdsduur van een training.
Graag jullie ideeen en bij voorbaat dank.