XXL Nutrition

Nieuw: Serieus masturberen m.b.v. je GSM (Vrouwen only)

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vibrafun Products brengt een nieuw merk en concept op de markt voor coïtusspeeltjes, welke elektronica, nieuwe concepten en fantasie combineren voor plezierige gevoelens.

Producten welke de romantiek in je relatie kunnen verhogen, en je de macht geven om dat erotische plezier te beleven.

Ontwikkeld met plezier in gedachten, om je een goed gevoel en een glimlach te geven, en tegelijk het vastleggen van de puurheid van intens persoonlijk genot.

Ons streven is om plezier, opwinding en variatie te geven aan jou dag en nacht, door middel van aantrekkelijke kwaliteitsproducten aan te bieden voor jou plezier.

http://www.vibraexciter.nl/

:roflol: Kan ook voor mannen, zie ik!:eek:

Right.. dus je griet gaat dan de hele dag met dat ding in haar voeg rond lopen en maar hopen dat je smst. is je bel tegoed op.

Jij vindt echt altijd de meest extreme rare dingen hè DBC, hoe kom je daar toch bij?

Mmm en als je foon afgaat moet je hem eerst uit je slipje vissen. Zou dat niet opvallen middenin de Appie? Hehehe

Niet echt praktisch...

Maar er is wel weer een GAT in de markt gevuld :)

Jonge!!!!!!!!!!!! Wat ze allemaal wel niet verzinnen, niet te geloven! :D

waarom kan dat niet in de anus :(

volgens mij mot der dan wel een langer touwtje aan...

o.a. voor de problemen zoals dani ze omschrijft idd.

lagge toch

pwah, je kunt dat als man zijnde toch ook gebruiken? Gewoon in je poepert ermee!

Dani zei:
Mmm en als je foon afgaat moet je hem eerst uit je slipje vissen. Zou dat niet opvallen middenin de Appie? Hehehe

Dat ding gaat af doordat je mobiel afgaat. Je mobiel kan dus gewoon lekker in je tasje..

een tijdje terug zag ik bij de Christine le Duc ook een mooie massagetelefoon op de bali worden aangeprijst. Met dat geval kon je alleen niet bellen.

Terug
Naar boven