XXL Nutrition

Nieuw

speedmatters

Novice
Waardering
0
Hoi!

Ben 18 jaar, 1.85m en 65kg. Ik fitness nu een kleine 3 maanden onregelmatig, maar ben wel erg gemotiveerd om progressie te boeken. Ik heb alleen het idee dat ik zonder een goed voedingsschema en knowledge van al die apparaten niet ver kom, dus daarom fitness ik de ene week regelmatig en de andere week gewoon niet.

Ik loop nu bijna 3 jaar met een beenblessure maar binnekort ben ik daar van hersteld en kan ik er weer volledig tegenaan. Ik ga weer voetballen als ik hersteld ben, maar ik weet dat ik gewoon veel te weinig weeg voor mijn lengte. Mijn doel is om meer kracht te krijgen in de spieren, aankomen en conditietraining kan ook geen kwaad. Punt is waar ik op moet letten, dat ik de balans vind tussen kracht en snelheid. Ik ben van nature behoorlijk snel in het veld en wil wel graag meer kracht krijgen, maar dat moet ten kosten gaan van mijn snelheid.

Ben al de topics aan het doorlezen hier, grootste issues zijn:
- Een goed voedingsschema
- Benamingen van de apparaten en het goede gebruik ervan
- Motivatie is er, discipline waarschijnlijk ook wel als ik alles duidelijk heb

Misschien dat jullie mij nog van tips kunnen voorzien, ik ben niet lui en ben al dingen aan het lezen op het forum maar tips/verwijzingen naar topics zijn altijd handig!

greets.

jij bent wel zeer erg mager voor 1,85m te zijn. Maar goed, probeer gewoon in het begin 5 a 6 kleine maaltijden per dag te eten, veel eiwitten en natuurlijk goed trainen.

Succes verder en veel plezier op het forum:D

• Topic Starter Topic Starter
jij bent wel zeer erg mager voor 1,85m te zijn. Maar goed, probeer gewoon in het begin 5 a 6 kleine maaltijden per dag te eten, veel eiwitten en natuurlijk goed trainen.

Succes verder en veel plezier op het forum:D

Klopt, ik ben mager maar opzich valt dat best mee maar ik kan wel een aantal kilo'tjes erbij gebruiken. Enig idee hoe ik een goed voedingsschema kan samenstellen of kan ik er ook eentje van iemand gebruiken?

Klopt, ik ben mager maar opzich valt dat best mee maar ik kan wel een aantal kilo'tjes erbij gebruiken. Enig idee hoe ik een goed voedingsschema kan samenstellen of kan ik er ook eentje van iemand gebruiken?

Er zijn verschillende topics hierover waar goede voedingsschema's in staan voor beginners. Beetje zoekwerk en je hebt er dadelijk een paar goede:D

Terug
Naar boven