Fitness Seller

nieuw

alexbadboy4life

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
505
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Binnen weekje denk ik aan te beginnen met
Sust & NPP, beide snelwerkende esthers denk wel leuke combi net voor de zomer, dus dacht ik aan :

week 1 - 10 500mg sust
week 1 - 8 300mg NPP

maandag en donderdag prikken, maandag : 1ml sust + 1,5ml npp / 1ml sust + 1,5ml npp, nakuren nolva. Iemand suggesties? :)

Waarom niet gewoon test e 375mg E5D? Niet te vaak prikken en fijn stabiele bloedwaarden.

Niet veel, denk dat je het wel lekker gaat vinden, goed leangainen op de npp :)

Kan je niet beter 3x per weer Sustanon zetten? Als die snelle esters uitgewerkt zijn hou je niet zoveel meer over.

Ik heb zelf nog nooit sust gebruikt, maar als ik dit kies zou ik het eod zetten.

Kan je niet beter 3x per weer Sustanon zetten? Als die snelle esters uitgewerkt zijn hou je niet zoveel meer over.

Ik heb zelf nog nooit sust gebruikt, maar als ik dit kies zou ik het eod zetten.

Ja, of beter gezegd om de dag. Propionaat zet je immers ook om de dag dus lijkt me dat een middel wat propionaat bevat ook minimaal om de dag gezet moet worden.

Ja, of beter gezegd om de dag. Propionaat zet je immers ook om de dag dus lijkt me dat een middel wat propionaat bevat ook minimaal om de dag gezet moet worden.

Ja maar bij prop zitten er ook geen lange esters bij.

Plus de prop is lager gedoseerd per ml. Om de dag 1ml sus zetten zou nogal een
feest worden :D

Ja maar bij prop zitten er ook geen lange esters bij.

Plus de prop is lager gedoseerd per ml. Om de dag 1ml sus zetten zou nogal een
feest worden :D

Het is niet erg om lange esters vaker te zetten, is zelfs ook iets beter dan 1x per week.
875mg sust per week lijkt me prima :D

Het is niet erg om lange esters vaker te zetten, is zelfs ook iets beter dan 1x per week.
875mg sust per week lijkt me prima :D

Nee, is geen erg om lange esters vaker te zetten maar ook niet nodig eigenlijk.
Nu ja, toch zeker niet meer dan 2 keer per week. Maar moet zelf toegeven,
bij mijn supersust merkte ik precies wel een dipje de 3de dag na inject.

875 prima? En waarom verbaasd me dat niets kerel? :roflol:

Nee, is geen erg om lange esters vaker te zetten maar ook niet nodig eigenlijk.
Nu ja, toch zeker niet meer dan 2 keer per week. Maar moet zelf toegeven,
bij mijn supersust merkte ik precies wel een dipje de 3de dag na inject.

875 prima? En waarom verbaasd me dat niets kerel? :roflol:

Omdat 2gr AAS lekker is? :D

Voor zover ik weet kan je het beter 3x per week zetten i.v.m. de bloedwaarden. Sust heeft 4 verschillende Esters en dus verschillende afgiftes.

Zo zit hij wel erg laag qua Testosteron in de eerste weken. Dan is dus de NPP dus al volledig bezig.

Lijkt mij dus ook.

Als je om de dag zet krijg je enorme ophoping van lange esters...die het grootste deel ui maken van sust!
Ik zet zelf al maanden 2 x per week en dat is prima!

Als je om de dag zet krijg je enorme ophoping van lange esters...die het grootste deel ui maken van sust!
Ik zet zelf al maanden 2 x per week en dat is prima!

Ophoping? Je moet ook niet dubbel zo veel gaan zetten he :D
Nee ff serieus, je krijgt geen ophoping want je blijft evenveel zetten als daarvoor alleen spreidt je het wat meer waardoor je stabielere bloedwaarden krijgt.

Terug
Naar boven