MuscleMeat

Nieuw

Soving

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
69kg
Hallo ben 17 jaar, en nieuw lid bij fitness maar weet niet met welke apparaten ik moet beginnen. Ik zou graag alles willen trainen. Dus enkele tips met hoe ik mezelf kan trainen ?

Thanks

Begin met Starting Strength of Stronglifts 5x5. Doe dat tot je genoeg kracht hebt en dan kan je overstappen naar een split.

Inderdaad begin lekker met rippetoe ss.
Goed schema om kracht en massa op te bouwen en alle grote en belangrijke oefeningen te leren. als die goed gaan en je zit vast kan je overgaan gaan naar een fullbody ub/lb schema om meer massa te winnen. Staat hier op het forum genoeg informatie over rippetoe om mee aan de slag te gaan. Maak een trainingsschema en voedingsschema post ze hier op het forum en je word geholpen. Lees wel eerst de stickies voor informatie.

Ik of anderen kunnen je wel allemaal dingen gaan voorkouwen maar zoek eerst is uit wat je gaat trainen en welke oefeningen, hoevaak per week je gaat trainen en hoeveel rust er tussen de trainingen in zit. Ik neem aan dat je gehele lichaam meer massa wil laten bevatten toch? Ook is het handig om te weten wil je afvalle? Ik kan me voorstellen met dit gewicht en lengte zonder getrained te hebben dat je aardig wat vet hebt.

Laatst bewerkt:
Begin met Starting Strength en verdiep je in de voeingssticky's, staat genoeg info in.
Zet met die info een schema inelkaar en laat deze check op het forum, wij zullen je dan verder helpen met verbeterpunten etc.

Terug
Naar boven