MuscleMeat

Nieuwe ALdi-Laptop goeie grafische kaart?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.275
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
[Link niet meer beschikbaar]

Het is een Intel® Graphics Media Accelerator X3100 gebaseerd op PCI Express-technologie

PCI Express is alleszins goed en ik weet dat het een nieuwe versie is maar is het ook een goede kaart ivm met prestaties, dan vooral om laatste nieuwe games op te speln?

neen, het is een geintegreerde chip. Het is geen slechte maar de laatste nieuwe games gaan niet lukken.

neen, het is een geintegreerde chip. Het is geen slechte maar de laatste nieuwe games gaan niet lukken.

Vista zal waarschijnlijk ook niet lekker lopen, of wel ? (vriend van mij heeft ook zo'n budgetsysteem wat hij bij een abonnement heeft gekregen... PC is an sich snel zat voor Vista(celeron), alleen de videokaart scoort veel te laag om fatsoenlijk te draaien.(

Alhoewel je natuurlijk wel die mooie effecten kunt uitschakelen.

(Ik heb geen ervaring/kennis met/van die chipset, dus misschien draait het wel probleemloos op Vista.)

ik heb op mijn laptop een GMA450 en kon vista RC1 toen wel aero draaien dus denk ik wel dat je met X3100 vista kan draaien.

Hier staat er een kleine 'review':
far cry was bijna playable dus moet vista zeker kunnen draaien. Maar de nieuwste games zullen zeker niet gaan, dat is zeker.

ik heb op mijn laptop een GMA450 en kon vista RC1 toen wel aero draaien dus denk ik wel dat je met X3100 vista kan draaien.

Hier staat er een kleine 'review':
far cry was bijna playable dus moet vista zeker kunnen draaien. Maar de nieuwste games zullen zeker niet gaan, dat is zeker.

Oke, duidelijk. Ik heb geen idee wat voor kaart die vriend van mij precies heeft, maar hij had een score van 2.4 of iets dergelijks. :D
(de rest gewoon op 4+)

kheb altijd aldi pc's en lidle pc's gehad, mn broer een aldi laptop
werken altijd perfect, dus kom niet aankakken met loopt niet goed want dan zouden ze hem niet verkopen met vista, allemaal vooroordelen

Misschien is het mogelijk om pacman met zn gfx te spelen

kheb altijd aldi pc's en lidle pc's gehad, mn broer een aldi laptop
werken altijd perfect, dus kom niet aankakken met loopt niet goed want dan zouden ze hem niet verkopen met vista, allemaal vooroordelen

:roflol:

Ben jij maar blij met je Aldi PC. :D

Sorry maar

Er is niets mis met een Medion PC/Laptop ;)

Sorry maar

Er is niets mis met een Medion PC/Laptop ;)

Iedere Turk heeft er wel één ? Medion ligt hier in de buurt en ik ken twee personen die er gewerkt hebben, beide zijn er niet echt over te spreken. Ik wil dus alleen zeggen dat er beter spul te krijgen is. ;)

Ooh gozer

wat ben jij een debiel zeg.

Er zijn altijd wel mensen die niet tevreden zijn over een produkt...

er zijn ook mensen te vinden die dell k*t vinden
je voelt je gewoon te goed voor aldi? doe nietzo zielig man

Er is altijd wel wat beters te halen kneus. Maar niet voor die prijs in een retail winkel.

nee maar je hoeft het niet op voorhand af te kraken omdat het van de aldi is
tuurlijk is er altijd beters te krijgen, koop dan een dikke alienware laptop van 6000 als t niet meer is
alleen de prijs kwaliteit verhouding en service van medion is gewoon erg goed

nee maar je hoeft het niet op voorhand af te kraken omdat het van de aldi is
tuurlijk is er altijd beters te krijgen, koop dan een dikke alienware laptop van 6000 als t niet meer is
alleen de prijs kwaliteit verhouding en service van medion is gewoon erg goed

Mensen die er gewerkt hebben zijn er niet echt over te spreken, maar volgens jou is alles helemaal in orde ? Tuurlijk jongen ;)

Voor de doorsnee gebruiker is het gewoon een prima pc, maar als jij wat verder kan kijken en beters wil kan dat ook.
Wat is nou het probleem? Het is gewoon een prima product, ga het niet door het slijk omdat jij een betere computertje hebt.

Terug
Naar boven