AndroidHealthClinic

Nieuwe CD Paul de Leeuw

verkeerde sectie :D

Hoi DBC,

Zoals je weet kan ik alles met eMule downloaden :D :D

Als je hem nou niet kan vinden dan laat het maar weten. Dan moet je eigenlijk wel een plaatsje weten waar ik ff 75 mb kan uploaden (anders moet ik een ftp installeren is weer wat meer werk)

• Topic Starter Topic Starter
Pascal zei:

Teeeeeeeeeering al die bestanden lós van elkaar downloaden??

Waarom niet gewoon gepacked in 1 RAR en klaar?
Nee. da's weer typisch moeilijk doen en de kans dat 1 van de 14 tracks corrupt is, ik blijf het een zoekplaatje vinden met al die kreten en al die VOL/PAR/RAR-tracks die erbij moeten. Man je bent bezig met een heel boekwerk te downen ipv een simpel CDtje.

Brutez ik heb een FTP die zo hard loopt, zowel up en down gaat prima.
Jij k*tn als je wilt die hele CD in 1 keer uppen zónder PAR/POR/PIR/KAR-files, gewoon de CD zoals het hoort :D

DBC01 zei:
Teeeeeeeeeering al die bestanden lós van elkaar downloaden??

Waarom niet gewoon gepacked in 1 RAR en klaar?
Nee. da's weer typisch moeilijk doen en de kans dat 1 van de 14 tracks corrupt is, ik blijf het een zoekplaatje vinden met al die kreten en al die VOL/PAR/RAR-tracks die erbij moeten. Man je bent bezig met een heel boekwerk te downen ipv een simpel CDtje.

Brutez ik heb een FTP die zo hard loopt, zowel up en down gaat prima.
Jij k*tn als je wilt die hele CD in 1 keer uppen zónder PAR/POR/PIR/KAR-files, gewoon de CD zoals het hoort :D

I know nieuwsgroepen zuigen ook maar die cd is echt nergens anders te vinden dus dan moet je het maar zo doen.

Terug
Naar boven