Fitness Seller

Nieuwe computer nodig

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Ik werk nu op een laptop en dat is genoeg om te internetten/muziek te luisteren etc, maar ik wil ook af en toe een spel spelen en dat is simpelweg onmogelijk... Was van plan een desktop te nemen voor erbij.

Ik hoef niet per se de nieuwste spellen op hoogste instellingen te kunnen spelen ofzo. Als dat met games van een jaar oud oid kan ben ik wel tevreden.

Budget rond de 550 euro (geen besturingssysteem nodig)

Weet iemand misschien ergens een goede koop of kan iemand goed zoiets samenstellen?

Is het trouwens mogelijk om de laptop als beeldscherm te gebruiken zegmaar? Zodat ik geen aparte monitor nodig heb?

koop de pc gameplay en blader naar achter, daar staan altijd 3 systemen die het beste zijn wat uit een prijsklasse te halen is. :)

ga dan naar www.alternate.nl -> goede prijzen en service ook dienst na verkoop

en zei steken hem ook voor jou in een (kijk anders ook eens naar de pcs die doorhen al 'gemaakt' zijn zitten soms ook mooie dingen tussen.

je laptop als beeldscherm gebruiken zal heelaas niet werken,tenzij je een of ander super raar model hebt met een in-poort (99% van laptops hebben enkel uit-poorten)

maar tegenwoordig gooien ze tochmet schermen :D

Vanmiddag deze kast aangeschaft [Link niet meer beschikbaar]
Genoeg voor de komende maanden/jaren alle nieuwe uitkomende games op goede resolutie te kunnen draaien.

als het enkel om te gamen is waarom geen xbox overwegen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind gamen op een xbox niet relax, bovendien zou ik dan ook een extra tv moeten hebben ;)

voor 550 ga je echt geen laptop vinden waar je AAA games vanaf 2005 naar behoren zal kunnen draaien.

koop de pc gameplay en blader naar achter, daar staan altijd 3 systemen die het beste zijn wat uit een prijsklasse te halen is. :)

ga dan naar www.alternate.nl -> goede prijzen en service ook dienst na verkoop

en zei steken hem ook voor jou in een (kijk anders ook eens naar de pcs die doorhen al 'gemaakt' zijn zitten soms ook mooie dingen tussen.

je laptop als beeldscherm gebruiken zal heelaas niet werken,tenzij je een of ander super raar model hebt met een in-poort (99% van laptops hebben enkel uit-poorten)

maar tegenwoordig gooien ze tochmet schermen :D

+ 1 M'n volgende pc ga ik wss ook bij alternate bestellen.

Alternate is duur man, ga naar cool-prices of 4launch.

of azerty

alernate valt soms ook wel mee.

Alternate valt inderdaad wel mee maar kan duur zijn met bepaalde producten..
Ik heb bijvoorbeeld mijn EVGA P55 FTW moederbord voor 199,00 bij Alternate betaal je 19,90 meer , waarom geen idee (ja geld verdienen).......

Alternate is met sommige dingen wel wat duurder dan andere winkels maarja, de service en levering is bij alternate gewoon goed. dat kan ik van azerty enzo niet zeggen.

Alternate is met sommige dingen wel wat duurder dan andere winkels maarja, de service en levering is bij alternate gewoon goed. dat kan ik van azerty enzo niet zeggen.

Ik heb echt nog nooit problemen gehad bij cool-prices of bij 4launch (al heb ik bij 4launch niet echt vaak besteld). Bij alternate heb ik ook niet heel vaak besteld, maar ik heb daar wel vaak te maken gehad met langere levertijden dan op de site stond weergegeven.

Koop een PS3, kan je ook mee internetten en ook DBB'en. :cool:

Alternate valt inderdaad wel mee maar kan duur zijn met bepaalde producten..
Ik heb bijvoorbeeld mijn EVGA P55 FTW moederbord voor 199,00 bij Alternate betaal je 19,90 meer , waarom geen idee (ja geld verdienen).......

je kan bij alternate gewoon wel de duurdere melden en je krijgt zelfde prijs

Terug
Naar boven