AndroidHealthClinic

Nieuwe emaildienst geeft 1000GB opslagruimte

Diabolic

Ripped Bodybuilder
Waardering
7
:eek: Hoe kan iemand dit volkrijgen? Anyway, voor diegenen die een account willen aanmaken, [Link niet meer beschikbaar] is dit mogelijk en het is gratis en zo gepiept;)

word, 1000 gb is een boel! Ik had voor mn gmail account een php script dat je PC kon backuppen naar je gmail account. Met 1000 MB heb je daar geen zakreet aan, maar met 1000 GB kom je al aardig in de goeie richting :D

Als je dan ook nog eens een 1gig upload limit had.....

ik krijg mijn hotmail account'je nog niet eens boven de 2%

1TB aan mail. :o

Mja net alsof je dat ooit gebruikt als je maar max 10 mb per mail kan sturen.

Is het niet mogelijk op 1 of andere vage manier om zoiets als externe harde schijf te gebruiken?

Terabyte.

Gmail kan je met freeware programma's gebruiken als externe harde schijf.

Maar 1 tb is gigantisch...

Ik heb er eentje aangemaakt! Ziet er netjes uit. :)

nah, geen POP/IMAP access, ik ga niet klooien met weer een webinterface hoor, dan hou ik het wel bij gmail (wel gewoon POP)

De mailtjes die ik verstuur komen alleen niet aan...

Gmail is meer dan 2 GB .. zowiezo mijn hotmail met 250 MB krijg ik ook niet eens vol.. laat staan me Gmail account.

hehe is geen TB, 1024 x GB = TB
:mier:

Hoe dan ook insane veel....

0% / 1083984MB mailboxje van mij is wel een TB, toch?

builderB zei:
hehe is geen TB, 1024 x GB = TB
:mier:
Hoe dan ook insane veel....
nee je hebt gelijk geen 1 TB :whip: , het is zelfs 2,6 TB :eek: Om precies te zijn 2663,563 MB. Leuk feit is dat het elke seconde steeds meer wordt :D
Hoe dan ook , volkrijgen wordt steeds moeilijker

wazzup zei:
nah, geen POP/IMAP access, ik ga niet klooien met weer een webinterface hoor, dan hou ik het wel bij gmail (wel gewoon POP)
Ik ben van dezelfde mening, ik hou het wel op m'n gmail accountje MEER dan genoeg voor mij.

ik heb er net alsnog 1 aangemaakt!:D
U gebruikt momenteel 0% van het u toegewezen 1083984MB quota.

ik ga gelijk kijken hoe ik het als backup kan gebruiken; ff kijken wat sneller gaat: via Gmail of Yahoo ( of beide tegelijk: hoe laat je je pc vastlopen.......:eek: )

:cool:

Laatst bewerkt:
Externe hdd zou wel chill zijn..! Ik heb nog 70GB mp3 die ik HEEL graag wil backuppen

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk gezegd vind ben ik totnutoe totaal niet tevreden van die emaildienst, meestal raak ik niet ingelogd en ze blijven ook steeds spam sturen zodat je je account zou upgraden.

1 terabyte... teringveel zeg. :)

Terug
Naar boven