Fitness Seller

Nieuwe film van Segeal schijnt een TOPPER te zijn!

Steven Seagal.. :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Okee, gezien. Ik blijf m'n standpunt.

Haha ik lag echt dubbel toen ik zag dat hij een nieuwe film had met de titel "Pistolwhipped" :roflol:

Het is ook grappig dat je voor de meeste van zijn films kan zetten:

Steven Seagal is...

...Under Siege
...Out for Justice
...Marked for Death
...Hard to Kill
...Above the Law

Maar bij zijn nieuwe valt dat wat minder goed uit...

Seagal ownt hard, vind altijd lache films van hem, nooit meesterwerken ofzo, maar zeker goed om de tijd te doden!

vind seagal ook zalig!

Chuck Norris is the shit

Once, between scenes on the set of Walker Texas Ranger, an actor asked Chuck, “Why do you always deliver roundhouse kicks to the bad guys? Why don’t you mix it up?” Norris bit his lip and replied, “Good idea.” Bad idea. After shooting, Chuck asked the man to meet him in the alley behind the studio. Here, Chuck roundhouse kicked the man 37 times in the face, all the while saying, “What now, b*ch?”

Tsja ik weet het niet hoor. Die oudere films van jaren 90 vind ik wel altijd kicken, maar een film zoals The Foreigner waar er slecht en amateuristisch word geacteerd en eigenlijk amper figuranten in voorkomen vind ik gewoon waardeloos.

Steven seagal is de man.

Het downloaden is gestart! :D

Er is niets wat Seagal niet kan. Hij speelt ook meesterlijk gitaar.

Al zijn films zijn top !!

Lag dan ook helemaal dubbel bij pistol whipped en urban justice :roflol:

Seagal blijft goeie shit, maar z'n vroegere rollen zijn natuurlijk nog het best. Hij is nu heel wat aangekomen, blijft wel een imponerend figuur.

De beste film van Segael is nog altijd het laagste van het laagste.

SS is the best man, lekker op de bank met een happie erbij en dan een beetje lachen om zijn rel partijen!

Terug
Naar boven