XXL Nutrition

Nieuwe harde schijf

IJSer

Freaky Bodybuilder
Waardering
1
aangezien ik hier wel vaker computertopics etc. voorbij zie komen en er ook vast wel paar pc-fanaten zitten dacht ik dat jullie wel even konden helpen. Ik heb een klein harde schijfje(80gb) En zit steeds elke keer weer dingen te wissen en dat is behoorlijk irritant. Nu heb ik geen idee welke een beetje slim is om te kopen, wel SATA.. dus miss dat iemand suggesties of tips heeft:D

Samsung, seagate of WD 500gb SATA (2 evt. als je pc dat heeft)

heb ik 2 maandjes mee gedaan...nu kan ik ook weer dingen wissen :P

• Topic Starter Topic Starter
500gb kost ook geen drol meer :D, hoe denken jullie over die raptor dingetjes.. prijs per gb is wel aardig hoog maar ik zie mezelf geen 500 vol krijgen eerlijk gezegd.

500gb kost ook geen drol meer :D, hoe denken jullie over die raptor dingetjes.. prijs per gb is wel aardig hoog maar ik zie mezelf geen 500 vol krijgen eerlijk gezegd.

500Gb heb je zo vol als je beetje download :P

raptors zijn imo alleen nuttig als je je OS erop hebt, voor data storage is het overkill

Proficiat dat jij het nog kan uithouden met zo weinig HD ruimte :D. Raptor schrijven zijn snel met 10.000 rpm maar ook wel een pak duurder. Is te zien wat je wil, minder ruimte en snellere HD (voor meer geld) of meer ruimte en tragere HD.

als je je niet veel verplaatst zou ik gewoon interne harde schijf kopen.

Terug
Naar boven