Fitness Seller

Nieuwe kuur, al veel ervaring..

Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
HGH hyge 6iu p dag

1-8 Omna 250mg eod
1-8 Npp 150mg eod
1-4 dianabol 60mg

9-14 Testp 100mg ed
9-14 Trena 100mg ed
9-14 Mastp 100mg ed

15-? Bridge 250mg cypionaat e5d
15-? HGH hyge 4iu p dag

Iemand met opmerkingen hoor ik het graag

beste kuur kerel. Is 16% je huidige VP? Ik de kuur eerder omdraaien want eerst bulken en dan cutten is niet logisch dan gaan je gains eraan.

1-8 100 mg test p e/d
1-8 100 mg tren a e/d
1-6 40 mg winny e/d
9-16 - omna 250 mg eod (Omna = sust voor degene die dat niet weten)
9-14 - NPP 150 mg eod
15- ? bridge 125 of 250 mg test e
1-? 500 iu p/w

ik zou na deze kuur lekker of gaan en niet bridgen, of je moet TRT doen 125 mg p/w das een ander verhaal.

suc6

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb er een jaar uitgelegen ivm een blessure en operatie, ben wel wat AS gewend.. 16% wordt geen procentje meer.. eerder minder. Ik ken mn lichaam op hgh. Ben gewoon wat vetter geworden van het niet meer intensief sporten, ben al 3% gezakt op een maandje tijd door enkel terug te gaan trainen. Ik voel dat ik het nu weer aankan, dus ik ga ik beginnen.

toch bedank voor je reactie

ziet er lekker uit
Geen HCG?
Ben je altijd On?
Geen nakuur?

HGH hyge 6iu p dag

1-8 Omna 250mg eod
1-8 Npp 150mg eod
1-4 dianabol 60mg

9-14 Testp 100mg ed
9-14 Trena 100mg ed
9-14 Mastp 100mg ed

15-? Bridge 250mg cypionaat e5d
15-? HGH hyge 4iu p dag

Iemand met opmerkingen hoor ik het graag

prima kuurtje maat,ik zou alleen de omna verhogen naar 500
dit ivm met de deca,ook npp is a b*ch voor je libido
de diana is op 50mg meer dan voldoende,denk om je bloeddruk!
ook de test p zou ik verhogen naar 150
bridge op 125 cyp of enth,de hyge zou ik de hele kuur en erna op 5iu zetten.

Waarom zulke lage doseringen?

Waarom aan de GH ?

Heb je al eens 1.5g test gebruikt ?

Heb geen ervaring met Gh igf etc. maar 1.5g test is me goed bevallen.

Heb geen ervaring met Gh igf etc. maar 1.5g test is me goed bevallen.

Ben toch altijd wel erg benieuwd naar jou fysiek. Jou stats zonder hgh is erg indrukwekkend. Ben benieuwd of jij die ouwe look dan heb zonder opgeblazen buik. Niet dat wij dat allemaal wel hebben met hgh. Maar ben benieuwd of er een verschil is te zien tussen die fysieken.

• Topic Starter Topic Starter
tnx voor alle reacties man

eerste deel vd kuur is test 875mg en 2e deel 700mg beter hoger zetten ? Ik dacht eerst ff relax doen man, ga toch een jaartje door en ben nu een jaar eruit dus ik dacht dat dit wel een mooie instapper was gasten..

Zal het eens ff aankijken dan hehe ;)

@ porter ik wilde na mn bridge op 2000mg test gaan zitten, is me altijd goed bevallen ja tof dat je daar over begint maat

HCG ga ik niet mee laten lopen man, ik klap er wel een zooi in tegen eind volgend jaar is me altijd goed af gegaan.

Nogmaals bedankt voor de reacties!

tnx voor alle reacties man

eerste deel vd kuur is test 875mg en 2e deel 700mg beter hoger zetten ? Ik dacht eerst ff relax doen man, ga toch een jaartje door en ben nu een jaar eruit dus ik dacht dat dit wel een mooie instapper was gasten..

Zal het eens ff aankijken dan hehe ;)

@ porter ik wilde na mn bridge op 2000mg test gaan zitten, is me altijd goed bevallen ja tof dat je daar over begint maat

HCG ga ik niet mee laten lopen man, ik klap er wel een zooi in tegen eind volgend jaar is me altijd goed af gegaan.

Nogmaals bedankt voor de reacties!
oeps ik had bij de omna niet eod gezien,is inderdaad prima zo
tweede gedeelte ed ook over het hooft gezien,excuus
beter voortaan mijn bril opzetten,haha

Haha dat kan ik geloven :D
Wil zelf ook ooit eens boven de 750gr test/pw gaan maar weet niet wat me tegenhoud.
Ik word al helemaal total-los gek/agressief bij een test/tren stack.
Komt door de tren, ik had nergens last van.

Is ook het extreemste wat ik ooit gedaan heb.

Tank,ik heb ook een buikje maar dat komt van het eten en nu meer vocht omdat ik gestopt ben met BB training, vetp. is denk ik ook al iets hoger,maar weeg nog wel 105-106 kg.

Ik train al 27 jaar en heb een basis als Powerlifter/krachttrainer tot 92-94kg op 12-14% voor dat ik ooit ging kuren.

zoveel kuren heb ik ook niet achter de rug, dat is het grote voordeel van mijn achtergrond/basis , ben nog steeds van mening dat er te jong en te licht word begonnen met kuren.
Ik merk ook hier dat mensen gaan kuren en na een paar maand weer stoppen met trainen
en alles verliezen. etc etc.

Jep helemaal mee eens porter. Alleen maar respect hier. Foto's doe je niet aan he? Helaas......

Ik heb dat besloten niet te doen, vanwege mijn werk en zit niet te wachten op reacties van
mensen die er geen verstand van hebben.

Dank je wel he :(

Terug
Naar boven