XXL Nutrition

Nieuwe kuur beginnen

Outlaw83

Dutch Bodybuilder
Waardering
94
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
10%
Ik ben van plan om volgende maand/november een nieuwe kuur te gaan beginnen.
nou word dit mijn eerste inject kuur, namelijk: Test e + dboll kickstart..

Wil er 100% van overtuigd zijn dat ik alle spullen in huis heb voordat ik ga beginnen.

potje dboll 100 tabs
2 potjes Test e
Potje Nolva
spuiten + naalden
Alcohol (doekjes)
Vitamine B5 (voor eventuele acne)

Nou is mn vraag dus: Mis ik iets?
Greetz

Misschien zou je er nog HCG bij willen nemen.. wel verstandig.

vit b5 voor acne is zo een fabeltje en overigens slecht voor je op langere termijn, zonde van je geld dus.

biergist, dat helpt tegen acne. (is ook geen wondermiddeldus verwacht er niet teveel van)

hcg ben ik ook een voorstander van om je knikkers weer een beetje op formaat te krijgen.

wat zijn je doseringen overigens ?

dbol is niet nodig als dit je 1e inject kuur is, het kan maar het is geen vereiste. op test only ga je ook al prima.

vit b5 voor acne is zo een fabeltje en overigens slecht voor je op langere termijn, zonde van je geld dus.

biergist, dat helpt tegen acne. (is ook geen wondermiddeldus verwacht er niet teveel van)

hcg ben ik ook een voorstander van om je knikkers weer een beetje op formaat te krijgen.

wat zijn je doseringen overigens ?

dbol is niet nodig als dit je 1e inject kuur is, het kan maar het is geen vereiste. op test only ga je ook al prima.
Vit B5 slecht op langere termijn? Daar zie ik graag een bron van :). 10 gram vitamine B5 per dag zou de veilige bovengrens moeten zijn.
HCG zou ik ook doen. 2x 400IU per week, vanaf het begin van je kuur totdat je begint met de nakuur.
Dbol zou ik er zelf persoonlijk ook gewoon uitlaten, op 500mg test e zal je vast hard genoeg gaan.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor alle reacties
dosering is 500mg pw
en dboll wou ik op 40mg pd doen de eerste 4 weken..

• Topic Starter Topic Starter
Kun je doen, maar dbol staat er wel bekend om dat het je vocht laat vasthouden. Bovendien is dbol kankerverwekkend voor de lever.

heb 1x een dboll only kuur gehad en is me goed bevallen.. en weet dat het vocht vast houd.. maar gebruik t alleen als kickstart om de kracht wat sneller te laten werken..

maar ik zal dus zonder een kickstart goed gaan op test e only dan?

Vit B5 slecht op langere termijn? Daar zie ik graag een bron van :). 10 gram vitamine B5 per dag zou de veilige bovengrens moeten zijn.
HCG zou ik ook doen. 2x 400IU per week, vanaf het begin van je kuur totdat je begint met de nakuur.
Dbol zou ik er zelf persoonlijk ook gewoon uitlaten, op 500mg test e zal je vast hard genoeg gaan.
klopt , de b5 overigens bedoelde ik in hogere doseringen de 10 gram norm klopt inderdaad. maar als je een goede roid acne te pakken heb gaat een dosering van 10gr vit b je niet helpen.

Je kan ook winny als kickstart gebruiken aangezien test en dianabol beide aromatiseren is meer kans op gyno dan winny test

Je hebt zga in huis. Succes!

Die domme kickstarts ook altijd, je gaat zat gainen op 500mg test-e only, mist je voeding in orde is.

Al helemaal als dit je eerste kuur is. Nogmaals, alleen als je voeding echt in orde is. Dit zie ik namelijk bij 80% van de posters hier echt niet gebeuren lol.

Terug
Naar boven