AndroidHealthClinic

Nieuwe kuur meningen gevraagd

sterkekoffie

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
423
Lengte
1m90
Massa
97kg
Vetpercentage
10%
Ik kom nu uit een bridge van ongeveer 7 weken en ben toen overgegaan op 6 iu hyge 850 a 1000 mg primo 375 mg test e , ben benieuwd wat jullie van de kuur vinden . Verder wil ik telkens 2 weken op en af 50 mg winstrol gebruiken . De kuur wil ik tot december door trekken .. Mijn stats zijn ; 1,69 93 kg op 8 a 9 procent ... Ben benieuwd wat jullie er van vinden .. Verder mijn excuses voor de fokt op opmaak van het topic , maar ik post via mijn telefoon en dat gaat niet helemaal subtiel

• Topic Starter Topic Starter
Mijn bridge was trouwens 7 weken 50 mg prop eod, voor de geiinteresseerrde, verder ben ik me flink aan het verdiepen in peptiden om deze evt toe te voegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
850 a 1000 primo? Zet ie iedere keer wat anders? 2 on 2 off met winny zou ik niet doen. Waarom doe je dit?

Test en primo is prima kuur verder.

Peps zijn leuk spul maar de effecten wegen totaal niet op tegen 6 iu Hyges per dag. Voor extra eetlust kun je eventueel denken aan GHRP-6 en GHRP-2. Testoflesje heeft ook schijnbaar goede ervaringen met IGF-1 en PEG-MGF dus dat kun je wellicht ook proberen. Ik denk echter dat je beter kunt investeren in een paar iu meer Hyges of een extra biefstukje per dag.

Ik doe de winny 2 on 2 off omdat ik na 3 dagen een giga pomp krijg die na 2 weken weg is dus vandaar m'n gedachtte om steeds 2 on 2 off te doen kijken of die dan weer opnieuw inslaat zeg maar ... Is meer n soort van experiment... De hyge wil ik niet hoger dan 6 omdat de cts dan ondraaglijk word ik word over 3 weken aan beide handen tegelijk geopereerd aan m'n cts dan blijf k alles door zetten omdat ik ervan ben overtuigd dat dit het herstel ten goede komt, in principe kan ik 2 weken na de operatie weer max trainen . Daarna wil ik de hyge. Gaan verhogen naar 8 en later naar 10 want dan kan ik inprincipe geen cts meer krijgen zei de arts. En wat het biefstukje betreft ik eet al 7 x per dag vlees ( koolvis , mager rundergehakt, biefstuk , kipfilet,e. Veel eieren, de peptiden zijn meer nieuwsgierigheid maar tog bedankt dat je mee denkt in mijn portemonnee haha verder nog meer meningen of mensen die evt iets toe te voegen hebben voor later in de kuur evt ?

---------- Post toegevoegd 20 August 2013 om 17:33 ----------

850 a 1000 primo? Zet ie iedere keer wat anders? 2 on 2 off met winny zou ik niet doen. Waarom doe je dit?

Test en primo is prima kuur verder.

Nee ik begin op 850 zodat ik later nog iets kan verhogen naar 1000

Verder niemand iets toe te voegen ?

Terug
Naar boven