XXL Nutrition

nieuwe kuur november

konijn1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoi

Ik ben een aantal weken klaar met een test 250 deca 200 kuurtje.
Mijn gewicht is nu 99 kilo met 1,82. Heb nog geen gram verloren, ben zelfs een kilo aangekomen.

Ik wil nu in november het volgende kuurtje uitproberen.

week 1 750 mg test
week 2-8 500mg test
week 1-8 500mg boldenone

nakuur met nolva, clomid
hcg vanaf week 5.

kan ik hiermee een 100+ worden :)

zou de frontload 1000 doen aangezien je geen orals voor kickstart doet

ga met ikke mee. tevens vind ik 8 weken voor lange esters toch wel het minimum hoor, liever tien. wanneer start je je nakuur?

gezien je stats moet 100+ wel lukken ja maar ja wat zegt dat nou? het gaat om de spiegel ;)

• Topic Starter Topic Starter
spiegel zegt veel goeds ;)

mmm.. ik wil niet als een bemoeial klinken, maar hoelang is het geleden dat je uit je kuur komt?
je zal als minimale uitgangspunt toch time on=time off + tijd van de nakuur moeten aanhouden, wil je enigsinds verantwoordlijk met aas omgaan!

inderdaad liever iets langer min 10weken en met 1000mg frontloaden... en dan heb je een nette kuur...

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:
mmm.. ik wil niet als een bemoeial klinken, maar hoelang is het geleden dat je uit je kuur komt?
je zal als minimale uitgangspunt toch time on=time off + tijd van de nakuur moeten aanhouden, wil je enigsinds verantwoordlijk met aas omgaan!

ik had en korte kuur gedaan. was eind augustus klaar. in november heb ik er dan 12 weken tussen.

Als je eerste kuur een standaard 200deca/250 test was, is als tweede kuur een frontload van een gram dan niet een beetje veelv an het goeie??

Het gaat niet op de 1000 frontload...maar om de actieve MG in je bloed waar je daar mee op komt.
Het klinkt heel zwaar 1000 MG maar omdat het de eerste week is het actieve MG's in je bloed net zo hoog als later in de kuur met 500 MG

Terug
Naar boven