Fitness Seller

nieuwe kuur plannen

Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
Mijn kuur deca/ test e is nou 3 weken afgelopen en ik wil half augustus weer beginnen met een nieuwe kuur. Ik ben met de laatste nogal wat vet aangekomen ook ( niet echt een verrassing) dus nu wil ik gaan cutten. Ik heb al wat dingen zitten bedenken en ik heb in ieder geval besloten dat mn basis 250mg test e word. Daarbij waarschijnlijk 40mg Winny als kickstart.
En dan het lastige gedeelte; primo (duur), tren (ik heb al een kort lontje) of mast e (geen probleem)
Nou is dus de logische keuze mast, maar primo heb ik als eerste kuur gebruikt en daar ging ik best lekker op en tren vind ik ook erg interessant.
Iemand tips over eventueel combinaties van de bovenstaande of doseringen?

Voedingsschema word door een diëtiste in elkaar gezet die er vanaf weet.

Tja zo moeilijk lijkt me die keuze nou ook weer niet. Ik vind niet dat de kosten moeten uitmaken of je iets wel of niet doet. De andere argumenten zijn wat meer valide. Als je een doel hebt, zet je daar of geld voor op zij of je kiest voor een half bakken oplossing om je doel te bereiken.

Wil je enkel vet verliezen en spiermassa behouden of wil je ook wat vvm bij proberen te krijgen?

Tren blijft erg aantrekkelijk, ik heb ook een zeer kort lontje op test only. OFF heb ik nergens last van en heb ik engelengeduld. Maar de 1 heeft amper last van vervelende sides op tren en de ander juist heel veel.

Ik lees vaak dat 250mg test + 200/400 tren echt een killer combo is voor een recomp kuurtje. Mast moet je volgens mij ook op 400/600 doseren, dus is daarme ook best prijzig als je op je geld wilt letten.

Maar weet je nu al dat je half augustus weer helemaal hersteld bent dan??

Ik vind tren nou niet echt een mind-****er, maar ieder voor zich natuurlijk.

1-12: test 250
1-8: tren 200/400
Kickstart winny, oxy noem maar op, als de tren inslaat raak je 't vet en vocht wel kwijt

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dr voorlopig gewoon vanuit dat ik dan wel hersteld ben dan zit er bijna 4 maanden tussen, uiteraard laat ik wel mn bloed testen voor ik begin. Ik weet dat de kosten niet uit zouden moeten maken maar vind het verschil eigenlijk nogal groot. Het zou wel mooi zijn als ik nog wat vvm aan kan zetten tijdens die kuur. In dat opzicht is tren natuurlijk helemaal aantrekkelijk maar ik was eigenlijk in de veronderstelling dat tren op 400 mg gedoseerd moet worden wil het wat uit halen.
@ william: 8 weken tren? Is dat niet erg kort aangezien het ook ongeveer 4 weken duurt voor het aan slaat

Je kunt ook tren ace pakken dan kun je altijd nog snel stoppen als de tren je niet bevalt. Moet je wel eod zetten.

• Topic Starter Topic Starter
Daar heb ik idd ook wel aan zitten denken maar enan is ff wat " rustiger" in je bloed, met ace heb je wat meer spikes in je bloedwaarden. In principe als ik aan een kuur begin maak ik hem ook af zolang er geen lichamelijke problemen op treden.
Ik moet trouwens zeggen, ondanks mijn korte lontje werd ik niet aggressiever tijdens mijn vorige kuren...

Terug
Naar boven