Fitness Seller

Nieuwe kuur, vanaf wanneer

bodycr

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Ik heb mijn 1e kuur afgerond in januari.
Deze bestond uit test e only.
Waarvan de eerste 4 weken op 250 mg per week en de laatste 6 op 500 mg. In totaal ben ik van 79 kg naar 88/89 gegaan. En weeg nu op het moment nog rond de 84/85 kg.

Na de kuur kon na verloop van tijd gaan merken dat de piek krachten minder werden en het psychologisch wel iets met je doet. Los daarvan heb ik nergens last van gehad. Alleen tijdens me nakuur nolvadex kreeg ik puistjes op me rug/schouders. Nu ben ik redelijk gevoelig voor puistjes dus baal er wel van.
Is hier iets tegen te doen? ( behalve zonnebankje pakken )?

Nu zou ik graag rond de zomer of net voor de zomer nog een kuur willen doen omdat ik mijn eerste kuur naar mijn mening gewoon niet goed heb gedaan. Te weinig genomen en zou nu wel eens een goede kuur willen proberen.
Natuurlijk heb ik wat dingen opgezocht en nagevraagd, maar de antwoorden lopen ver uit een.

Op de vraag hoelang moet je wachten met je volgende kuur kreeg ik antwoorden van 2 maanden tot 1 jaar. Ik heb het nog proberen te zoeken op internet etc maar kwam er niet goed uit vandaar de vraag:

Wanneer is het verstandig om mijn 2e kuur te gaan starten, mijn 1e kuur is afgelopen eind januari.

Daarbij denk ik aan mijn volgende kuur met Deca, hier ga ik zeker meer research naar doen. Maar zat te denken aan

1-4 winnies 30/40 mg per dag
1-10 deca 200/400 mg per week
1-12 test e 500 mg per week
14-16 nolvadex 40 mg per dag

Allereerst maar eens een goed advies krijgen mbt tot eventuele startdatum van 2e kuur.
Kan begrijpen dat dit rommelig overkomt en lijkt alsof ik maar wat raak klooi, dit is echt niet zo. Ook voor mijn 1e kuur heb ik veel gezocht alleen was ik erg voorzichtig vandaar de start op 250mg.

Alvast bedankt!

Ik raad je aan 4 maande rust te nemen voor je je volgende kuur begint.

Wat is je doel eigelijk droge spiermassa opbouwen of ..?

• Topic Starter Topic Starter
Oke,

Ja het liefste droge spiermassa opbouwen, maar kwam er bij me eerste kuur ook achter dat ik ook wel lekker wat vetjes aankwam en vocht, volgens mij kan het ook haast niet anders...

gewoon bloed laten prikken, zijn je waarden goed en ben je hersteld kan je beginnen.

ik neem aan dat je met de deca voor massa wilt gaan,

dan zou ik de winstrol omwisselen voor dianabol, of test prop. deca en winstrol hebben een tegenovergestelde werking.

Wat betreft die puistjes kan je het beste 10 gram vitamine b5 per dag gaan slikken.
Het duurt wel ff 6 a 8 weken voordat het goed in je bloed zit, maar ik heb nu echt maar af en toe een puistje in plaats van mijn hele schouders en rug vol :P
Sommigen zeggen dat het niet voor ze werkt, maar het werkt echt pas goed na 2 maanden slikken.
Ik koop zelf altijd de tabletten bij www.stopacne.nl

Dat bloedprikken kun je via je huisarts aanvragen ?
En daarbij vermelden dat je AAS gebruikt en nu wilt weten of je bloedwaarden weer in orde zijn? of iets subtieler aanpakken....

Ik ben erg benieuwd naar de werking van deca, moet er zeker nog meer over opzoeken.
Begreep dat je van dbol veel vocht gaat vasthouden en dat dit bij winstrol minder is.
Maar wanneer de combinatie niet goed is dan moet dit idd aangepast gaan worden.

Ik zou graag een kuur volgen waarbij er minder vocht wordt vastgehouden,

tegen puisten mssn benzoylperoxide?
Bij mij werkt het goed!

ik zal eens gaan kijken voor vitamine b5, probeer het eerst van binnen uit.
mocht dat niet helpen dan kan ik altijd nog de creme van benzoylperoxide( scrabbelwoord) halen. thanx!

Is idd het beste, van die benzoylperoxide kan je namelijk vlekken krijgen.

Er word vaak gezegd: tijd on + nakuur = tijd off.
Maar het verstandigste is gewoon bloedprikken.

Er word vaak gezegd: tijd on + nakuur = tijd off.
Maar het verstandigste is gewoon bloedprikken.

Ik begrijp deze niet helemaal, wanneer zou je dan wel weer kunnen.

------

Vraag je gewoon bij de dokter om je testosteron waarde dan ?

Ik begrijp deze niet helemaal, wanneer zou je dan wel weer kunnen.

------

Vraag je gewoon bij de dokter om je testosteron waarde dan ?

Cycle (= 10 weken) + PCT (= 4 weken) = 14 weken.
Moeilijk hoor.

Ik zou voor bloedprikken gaan, ben je hersteld kan je er weer tegenaan.
Als je huisarts meewerkt is tof anders bij een privekliniek.

als je 10 kg zwaarder wordt en 6 kg overhoudt, dan lijkt me dat toch een prima resultaat van je eerste kuur?

Deca is niet de optimale keuze voor droge massa.

Neen idd deca is niet aan te raden als je droge spiermassa wilt..

Als ik jou was zou ik primobolan + test-e 10 weekjes nemen :) Prima kuur!

idd ,voor een eerste kuur is uw resultaat zeker niet slecht
zou daarom ni meteen veel meer nemen.
wat ga je dan na een kuur of 5 doen

Fijn deze reacties, ik ga komende week eens op het gemakje uitzoeken wat ik als 2e kuur wil gaan doen samen met mijn maatje.
Tot nu toe alleen maar verdiept in de test e en klein beetje in deca.
Maar ga ook even kijken naar primobolan en de vergelijking tussen winstrol en dianabol uitzoeken.

Jullie horen ervan!

Terug
Naar boven